צעירים מיפו נאשמים כי שדדו נשים בזנות במהלך עבודתן

ע"פ התיעוד במצלמות האבטחה, השניים הגיעו לדירות של נשים העוסקות בזנות, איימו עליהן בסכין ותרסיס פלפל ושדדו מהן כסף ומכשירי טלפון
דניאל בן חמו |
הנאשמים כפי שנתפסו במצלמות האבטחה. תיעוד באדיבות המשטרה

לבית המשפט בתל אביב הוגש כתב אישום נגד שני צעירים מיפו בגין ביצוע שוד של דירת נשים העוסקות בזנות ברמת גן.

בתחילת ספטמבר אירעו שני מקרי שוד ביפו שביצעו שני חשודים, כאשר ביצעו שוד נוסף ברמת גן בלשי תחנת יפו ובלשי תחנת בני ברק ארבו להם ועצרו אותם.

על פי החשד, שני צעירים, בני 19 ו-22 מיפו, מצאו ברשת מספרים של נשים העוסקות בזנות, יצרו איתן קשר, קיבלו כתובת וקבעו להגיע, כאשר הגיעו איימו עליהן באמצעות סכין ותרסיס פלפל ושדדו מהן כסף ומכשירי טלפון על מנת שלא יוכלו לדווח למשטרה, עוד עלה שהם בחרו דווקא בנשים זרות העוסקות בזנות מתוך הנחה שלא יפנו למשטרה.

דירה המשמשת לזנות, אליה הגיעו השודדים. צילום באדיבות המשטרה

לאחר קבלת דיווח על שני אירועים הראשונים, חוקרי תחנת יפו זיהו דפוס חוזר וביצעו פעולות חקירה והצליחו לעלות על זהות החשודים, החלו באיתורם וכך הגיעו לרמת גן, כאשר שני החשודים הגיעו לשדוד עוד דירת נשים העוסקות בזנות.

השוטרים ארבו להם וביצעו מעצר, במהלך המעצר אחד החשודים הכה את אחד השוטרים בפנים עם קסדה. מעצר החשודים הוארך בבית משפט מעת לעת עת, ובסיומה של החקירה הוגש כתב אישום כנגד החשודים ובקשה למעצר עד תום הליכים.

 


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות