12 קילו סמים נתגלו בבדיקה אקראית במסלול הירוק בנתב"ג

לביהמ"ש הוגש כתב אישום נגד מרקוס וולש, 31 תושב ארה"ב ולפיו הוא הגיע לארץ עם מזוודה ובה 12 קילו קנבוס. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
הסמים שנתפסו במזוודה בנתב"ג. צילום: דוברות המשטרה

רק בשבוע שעבר ניתן האישור לכך שישראלים יכנסו בעוד כחודשיים ללא ויזה לארצות הברית ובינתיים, לבית המשפט הוגש כתב אישום, בהליך מעצר, לתושב ארצות הברית שהגיע לארץ ביחד עם מזוודה ובה 12 קילו של סם מסוכן מסוג קנבוס, לאחר שעבר במסלול הירוק במכס ונעצר לבדיקה שגרתית, אז התגלו הסמים.

על פי כתב האישום , הנאשם מרקוס וולש, בן 31, קשר עם אחרים לייבוא סמים מסוכנים מארצות הברית לישראל. טרם הטיסה הוא קיבל 2,100 דולר החזר עבור הטיסה ועבור הוצאות אחרות. כמו כן תדרכו אותו מהיכן לאסוף את המזוודה לאן לנסוע ועבור הבלדרות יקבל 5,000 דולר.

"סכנה לשלום הציבור"

לפני כשבוע, הוא עלה על טיסת דלתא מניו יורק לישראל, כאשר במזוודה הוסלקו לא פחות מ-12 קילו סם מסוג קנביס וכאשר נחת בישראל, הכל עבר חלק ולאחר ביקורת הדרכונים הוא אסף את המזוודה ועבר דרך המסלול הירוק ושם אחד המוכסים ביקש ממנו להעביר את המזוודה בשיקוף וכאשר נצפה חומר חשוד המזוודה נלקחה לבדיקה ובה והתגלו 27 חבילות הקנביס.

כאמור, בעקבות כך הוא נעצר והיום הוגש נגדו כתב אישום בגין קשירת קשר לפשע וכן יבוא סמים לישראל ובמקביל הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים. הנאשם עצמו ציין כי אכן היה אמור להעביר את המזוודה למישהו אחר, אך הכחיש כי ידע שיש בתוכה סמים. "מהתנהלות הנאשם קיימת מסוכנות לשלומו של הציבור אשר במעשיו מפיץ את נגע הסם בחברה ומביא להתרחבותו שלמעגל הסמים תמורת בצע כסף", נכתב על ידי עו"ד פקד טל ניסנוב בבקשת המעצר.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות