אישום: תקף מינית נשים ברכבת הקלה בירושלים

תושב הבירה נאשם בביהמ"ש בעיר כי ביצע מעשים מגונים בשתי נוסעות, בביצוע מעשה מגונה בפומבי ובתקיפת שוטר. הוא נתפס לאחר שאחת הנשים החלה לרדוף אחריו
דניאל בן חמו |
הרכבת הקלה בירושלים (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

תושב ירושלים ביצע בשתי מתלוננות מעשים מגונים במתחם הרכב הקלה בעיר וכאשר שוטרים באו לעצור אותו היכה את אחד מהם. כעת הוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע עבירות של תקיפה סתם, מעשה מגונה באדם, מעשה מגונה בפומבי ותקיפת שוטר.

על פי כתב האישום, בעת שאחת המתלוננות נסעה יחד עם בנותיה ברכבת הקלה בירושלים, הנאשם, רמזי גיוסי, בן 28, חלף על פניהן, אז ביצע בה מעשה מגונה. כחודש לאחר מכן, הגיע הנאשם לתחנת הרכבת בקריית משה, בזמן שחלפה המתלוננת על פני הנאשם, ביצע בה הנאשם מעשה מגונה למשך מספר שניות. בתגובה, התרחקה המתלוננת והתיישבה בספסל מרוחק בתחנה. אז ביצע הנאשם מעשה מגונה בעצמו למול עיני המתלוננת.

זעקות לעזרה

כשהגיעה הרכבת לתחנה, כך מפורט בכתב האישום, החלה המתלוננת להתקדם לעבר אחד הקרונות. כששמה לב כי הנאשם עוקב אחריה, התרחקה ממנו והמשיכה לעבר קרון אחר. למרות זאת, לא חדל הנאשם מלעקוב אחר המתלוננת וביצע בה פעם נוספת מעשה מגונה. רק לאחר שהמתלוננת זעקה לעזרה, הנאשם הפסיק את מעשיו.

המתלוננת החלה לרדוף אחר הנאשם יחד עם אדם נוסף, אך הנאשם נמלט מהמקום. כשעה לאחר המעשה, אותר הנאשם על ידי מאבטחי הרכבת ועוכב על ידם. למקום הגיע שוטר שהודיע לנאשם כי הוא מעוכב ובכוונתו לקחת אותו לתחנת המשטרה. בתגובה לכך, קילל הנאשם את השוטר והיכה אותו בבטנו. השוטר ומאבטחי הרכבת השתלטו על הנאשם, אזקו אותו והובילו אותו לניידת להמשך מעצר.


עו"ד שפיק דרבאשי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות