6.5 שנות מאסר לירין שרף שהורשע באונס במלונית הקורונה

ביהמ"ש קבע כי שרף ביצע את האונס בילדה בת ה-13 וגם בתקיפתה. השופט: "המעשים מכוערים וחמורים, ניצל את נסיבות המגורים במקום וכפה עצמו עליה"
נעמה כהן |
ירין שרף, הנאשם באונס נערה בת 13 במלונית קורונה.

בית משפט המחוזי בתל אביב גזר 6.5 שנות מאסר על ירין שרף, שהורשע באונס הילדה בת ה-13 במלונית הקורונה ביפו לפני כשנתיים וחצי ובין השאר היכה אותה.

כזכור שרף הואשם באונס הילדה במלונית הקורונה, לאחר שהוחמר כתב האישום נגדו בהחלטת פרקליט המדינה. על פי כתב האישום, הוא פגש במלונית את הנערה שהגיעה לשם לצרכי בידוד, מספר ימים קודם לכן. בין השניים לא הייתה היכרות מוקדמת. באותו היום פנה שרף לקטינה באינסטגרם והציע לה לשבת עמו ועם אחרים במרפסת. בהמשך השיחה הציעה הקטינה לנאשם לעלות לחדרה, אולם לאחר שראתה בפרופיל הנאשם בטיק טוק את גילו, כתבה לו: "אתה יותר מדי גדול". בתגובה, השיב לה הנאשם שהוא בן 20 ושאל אותה לגילה. הקטינה השיבה שהיא בת 14 וחזרה בה מהצעתה שיעלה לחדרה. בהמשך הערב פנה שרף לנערה עם הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ומשלא נעתרה לבקשותיו, איים עליה כי יעשה לה "פרשת אילת 2".

למרות שמדריך במלונית שהבחין בהם יחד, פנה אליו וביקש ממנו שלא יתקרב אליה והורה לו להפסיק באופן מיידי את השיח עמה, לאור פער הגילים המשמעותי ביניהם, שרף עלה לחדרה של הילדה וכשסירבה לבקשתו, סטר לה בחוזקה. היא בתגובה התעמתה איתו באומרה שלא יעז לעשות כן בשנית, ואז הוא התנצל על מעשיו. מספר שעות אחרי כן שלחה הקטינה לנאשם תמונה שלה באינסטגרם. בן ה-21 עלה לחדרה של הקטינה, ובהמשך – מדריך שהגיע לחדר איתר את הנאשם מתחבא בשירותים.

פיצוי של 30 אלף שקל

שרף שגם חויב בפיצוי של 30 אלף שקלים, בדבריו האחרונים נטל אחריות מלאה על מעשיו, הביע צער על ביצועם וביקש מב"כ המאשימה להעביר את התנצלותו למתלוננת. הנאשם הדגיש את הדרך הטיפולית שבה החל וביטא רצון להמשיך בה. לדבריו, הוא מבין שחטא ונכון לקבל כל עונש שבית המשפט יגזור עליו.

בגזר הדין נכתב: ״המעשים שביצע הנאשם כלפי המתלוננת, ילדה שהייתה בת 13 באותה עת, הם ללא ספק מעשים חמורים ומכוערים. הנאשם ניצל את הנסיבות שבגללן מצא עצמו מתגורר תחת קורת גג אחת עם המתלוננת, קטינה שצעירה ממנו בשנים רבות שאיננה שייכת לחוג מכריו ולמעגל ההתייחסות הטבעי שלו. על המתלוננת נכפתה השהיה בבידוד במלונית לאחר שאובחנה כחולה בקורונה. היא נמצאה שם אל כורחה כשהיא מרוחקת מבני משפחתה, מחוץ למסגרת הרגילה שלה וללא תמיכת מבוגר מוכר".

עוד נכתב בגזר הדין כי "בחיזוריו אחר הקטינה הנאשם לא שעה לפער הגילים הרב שבינו לבינה –וזאת נכון לומר גם אם סבר שהייתה בת 14 כפי שהציגה עצמה. הנאשם לא נרתע מהפרת כללי המסגרת שבה שהה. הנאשם לא שעה לסירוב שביטאה הקטינה, בדרכים שונות ויותר מפעם אחת לכך שיעלה לחדרה תוך הבעת הסתייגות מגילו. הוא לא נרתע מלהטריד אותה מינית ולהפעיל עליה מכבש לחצים ומניפולציות כדי שתיכנע לו ו/או תיעתר להימצא עמו ביחידות. כאשר הכניסה אותו הקטינה לחדרה שאליו הגיע באופן לא קרוא – לא היסס לכפות עצמו עליה ולאנוס אותה למען סיפוק צרכיו המיניים״.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות