לקראת כתב אישום נגד 'ג'ק סגל': התחזה וביצע עבירות מין

בתום חקירה הודיעה המשטרה על כוונתה להעמיד לדין את תושב ירושלים שהציג עצמו באתרי היכרויות כ'ג'ק סגל', וחשוד בביצוע עבירות מין במרמה כלפי עשרות נשים
אייל חן |
ג'ק סגל. חשוד בעבירות מין במרמה. צילום באדיבות המשטרה

בתום חקירה שנוהלה במשטרה נגד תושב ירושלים שהציג עצמו באתרי היכרויות כג'ק סגל, החשוד בביצוע עבירות מין במרמה כלפי עשרות נשים, היום הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

בימים אלה הושלמה חקירת תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, החשוד בביצוע עבירות מין במרמה כלפי נשים רבות.

החשוד נעצר לפני מספר שבועות ע״י שוטרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, לאחר ששתי שנים הגישו נגדו תלונות בגין התחזות והשגת הסכמה לקיום יחסי מין במרמה. חקירת הפרשה בוצעה על ידי מפלג הונאה בימ"ר ירושלים.

חוקרי ההונאה הצליחו לאתר למעלה מ-30 נשים שהחשוד הכיר באתרי הכרויות שונים במרשתת, בהם הציג את עצמו כג'ק סגל, רווק יליד ארה"ב המתגורר בישראל. מהחקירה במשטרה עלה כי החל משנת 2017 החשוד ניהל עם נשים שונות מערכות יחסים, עם חלקן במקביל, תוך הצגת מצג שווא לגבי זהותו, אורח חייו, מצבו המשפחתי וכוונותיו העתידיות במסגרת היחסים.

עוד עולה מממצאי החקירה כי נשים רבות הסכימו לקיים עם החשוד יחסי מין לאחר שהולכו שולל על ידו.

תלונות רבות

במהלך החקירה במשטרה שבוצעה בליווי הפרקליטות, נגבו עדויות מעשרות נשים שעפ״י החשד נפלו קורבן למעשיו, ונאספו ראיות נוספות הקושרות את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו.

חוקרי ההונאה פעלו בשבועות האחרונים לאתר ולחשוף עוד קורבנות למעשיו וכך הגיעו למעל 30 נשים שעמן החשוד ייצר קשר ועם מרביתן קיים עפ״י החשד יחסי מין במרמה.

עם סיום החקירה, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע.

מעצרו הוארך בבימ״ש בארבעה ימים נוספים עד ליום חמישי אז צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

מעשי המרמה וההונאה של החשוד שניהל חיים כפולים, הובילו לפגיעה בנשים רבות, פגיעה שמלווה אותן עד היום. היקף הקורבנות החריג, מעיד על השיטה שבה נקט פעם אחר פעם בכדי לבצע את זממו.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות