מפגין נאשם: ניפץ שמשה של רכב בצעדה לא חוקית

הפרקליטות נגד המפגינים במחאות נגד ההפיכה המשפטית: דן אהרונסון, 39 מת"א, נאשם כי השתתף בצעדה לא חוקית ליד גן סאקר וחבט עם מוט במכונית
רונן לוי |
הפגנה נגד ההפיכה המשפטית בירושלים, בחודש יולי (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה). צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בעיר הוגש כתב אישום נגד דן אהרונסון, תושב תל אביב כבן 39, לאחר שניפץ שמשה של רכב חולף במהלך צעדה בלתי חוקית בחודש יולי האחרון.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של התקהלות אסורה והיזק בזדון.

על פי כתב האישום, הנאשם השתתף בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית שהתקיימה בירושלים בסמוך למשכן הכנסת. בשעות אחר הצהריים פרצו מאות מפגינים, ביניהם הנאשם, לכביש בגין, צעדו על הכביש בתהלוכה בלתי חוקית עד לכיוון גן סאקר, כשהם חוסמים נתיב תנועה מרכזי ומפריעים למעבר כלי רכב רבים שנסעו במקום.

באותה העת, נסעה באזור המתלוננת ושלושת ילדיה הקטינים, וזו ניסתה להתקדם ולפלס את דרכה בין המפגינים.

בשלב מסוים, חסמו מספר מפגינים את הרכב בגופם ומנעו ממנה להמשיך בנסיעתה. בעקבות כך התרחש עימות מילולי בין הצדדים. בעוד הנאשם ביקש מהמפגינים לפנות את הדרך, המתלוננת המשיכה בנסיעתה וחלפה על פני המפגינים. אז, חבט הנאשם עם מוט דגל שהיה ברשותו בשמשה האחורית של הרכב. השמשה התנפצה וחלקי זכוכית התפזרו לעבר המושב האחורי ברכב, בו ישבו שניים מילדיה של המתלוננת.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות