בן 16 נאשם בהשלכת מטען צינור לעבר בניין ברמת גן

בתום חקירה הוגשה הצהרת תובע בעניינו של הנער, תושב ראשל"צ, על הכוונה להעמידו לדין. במשטרה סבורים כי ביצע את המעשה בשירות עבריינים מוכרים
גילי סיוון-כהן |
המטען שהושלך. צילום: דוברות המשטרה

הכל אני יכול בחופש הגדול?

בתום חקירה בתחנת רמת גן-בני ברק הוגשה הצהרת תובע נגד נער בן 16, מראשון לציון, שהשליך מטען צינור לעבר בניין מגורים ברמת גן, ככל הנראה בשירות עבריינים מוכרים.

במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני כחודשיים על שמיעת פיצוץ עז בשעת לילה בבניין מגורים ברחוב בר כוכבא ברמת גן. שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק וכוחות חבלה הגיעו למקום והוברר כי מדובר במטען צינור שהושלך לעבר הכניסה לבניין מגורים שגרם נזק הן לכניסה לבניין והן לרכב שחנה בסמוך.

חוקרי הנוער בתחנת רמת גן- בני ברק פתחו בחקירה שבמסגרתה, עלו על סרטון האבטחה בו תועד הנער משליך את המטען, הם הצליחו להתחקות אחר החשוד ולפני כשבוע הנער בן ה-16 אותר ונעצר.

מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש לנוער בבת ים ואתמול הגישה יח' התביעות של משטרת מחוז תל אביב הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות