כתב אישום: דקר את שכנו בגלל שהתלונן על מוסיקה רועשת

כפיר אדרי, 43 מת"א, נאשם כי גרם לפציעתו החמורה של השכן, לאחר שדקר אותו בליבו רק משום שביקש להנמיך את הרעש. השכן עדיין מאושפז ומטופל בבית החולים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

ריב שכנים על מוזיקה כמעט והפך לרצח. כפיר אדרי, תושב תל אביב בן 43, הואשם הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בעיר בגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות לשכנו זאת לאחר שביום שבת שעברה, דקר אותו בליבו לאחר שהשכן ביקש ממנו להנמיך את המוזיקה.

על פי כתב האישום השניים מתגוררים בשכנות זה לזה במתחם דירות ברחוב יעקב בן סירה בתל אביב ובשעות אחר הצהריים השמיע אדרי מוזיקה באופן שהפריע לשכן. עקב כך התפתח ויכוח בין השניים ושעתיים לאחר מכן הבחין המתלונן ששהה בחצר מתחם הדירות באדרי שיצא מביתו עם כלביו ובעקבות הוויכוח קרא לעברו להכניס את כלביו הביתה ולצאת החוצה.

אדרי הכניס את כלביו לביתו ויצא לחצר המתחם לעבר המתלונן. בשלב זה, התפתח ויכוח מילולי בין השניים ואדרי תקף אותו והחלה תגרה ביניהם. בשלב מסוים רכן אדרי על המתלונן ודקר אותו באמצעות חפץ חד שהיה באמתחתו בחזה שמאל ובירך שמאל.

כתוצאה מהדקירות, נגרמה למתלונן חבלה חמורה בדמות חור רחב בלב ודימום מאסיבי מתוכו. הוא פונה לחדר הלם בבית החולים שיבא במצב קשה ולא יציב, נזקק למספר מנות דם ולניתוח דחוף לתיקון החור בליבו והוא מאושפז עדיין בבית החולים.

טען בחקירה: "הגנתי על עצמי"

המתלונן תיאר את השתלשלות בחקירתו את אשר קרה ושלל כי השתמש בסכין או חפץ חד כלשהו במהלך העימות עם אדרי. לדבריו, כלל לא ראה את הסכין או את החפץ החד באמצעותו נדקר. אשתו של המתלונן שהייתה עדה לאירוע ציינה כי אדרי דחף את בעלה שדחף אותו בחזרה. לאחר מכן, התפתחה תגרה בין השניים כשהם תוקפים באופן הדדי אחד את השני. בשלב מסוים, רכן אדרי מעל בעלה והיא ראתה תנועה של דקירה. בהמשך מסרה שבעלה אמר לאדרי: ”אתה חכם איתי עם סכין?״.

על פי הדו"ח מעצר אדרי אמר לשוטר עם מעצרו ״הוא תקף אותי, הוא נשך אותי, אני הגנתי על עצמי אז אני הבאתי בו עם מה שהיה לי ביד״. בחקירתו הראשונה טען אדרי כי המתלונן דחף אותו ראשון ומי שהביא את החפץ החד הוא המתלונן. עוד טען שהדקירה שנגרמה למתלונן הינה כתוצאה מכך שהוא והמתלונן התגלגלו על הרצפה במהלך מאבק ביניהם, ובמהלך הגלגול המתלונן נדקר מהחפץ החד. בחקירותיו הבאות הוא שמר על זכות השתיקה.

"הנאשם", נכתב בדו"ח, "דקר את המתלונן במהלך קטטה שהתפתחה בינו ובין המתלונן בעקבות ויכוח בין שכנים. הוא בחר להכניס לזירה חפץ חד, דקר את המתלונן בחזהו, גרם לחור רחב בליבו ואלמלא פעולות ההצלה הדחופות של מד״א והרופאים בביה״ח, עלול היה לגרום למותו של המתלונן".


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות