בגלל הודעה בטיק טוק – גבר נאשם בתקיפת אשתו

כתב האישום הוגש הבוקר (יום ד') נגד הבעל, ולפיו הוא היכה אותה באכזריות ואיים עליה. בחקירתו אמר: "אני עשיתי לה את זה כי היא בוגדת בי עם ערבי״
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

הודעה תמימה שקיבלה אישה בטיקטוק הפכה עבורה למסע סיוטי במהלכו הוכתה באכזריות על ידי בעלה. הבוקר (יום ד') הוגש נגד הבעל כתב אישום חמור המייחס לו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה כלפי בן משפחה, תקיפת בת זוג, איומים והיזק בזדון. בדו״ח הפעולה תיאר השוטר כי הבעל אמר לו: ״אני עשיתי לה את זה כי היא בוגדת בי עם ערבי״.

בכל החל ביום שבת שעבר, כאשר האישה קיבלה הודעה תמימה באפליקציית טיק טוק, והבעל תושב בת ים בן 34, סבר כי היא בוגדת בו עם אחר. בתגובה לכך, שבראת הפלאפון של המתלוננת ואת העציץ בביתם, ותקף אותה באכזריות. במהלך התקיפה וכדי להכניע את המתלוננת ולמנוע ולהתגבר על ניסיונותיה להימלט, משך אותה 3 פעמים בשערותיה לעבר הריצפה, חנק אותה, הטיח את ראשה ברצפה וכן הכה אותה באגרופים וסטירות, במהלך התקיפה המתלוננת דיממה בראשה ובעיניה. בנוסף, ותוך כדי שהוא ניכה אותה, הוא גם איים עליה שיהרוג אותה. התקיפה הופסקה רק לאחר שהאישה הצליחה לברוח מהדירה. כתוצאה מהתקיפה היא אושפזה ונגרמו לה חבלות חמורות, לרבות שברים מרובים בעצמות הפנים וחבלות בכל גופה.

"אני אהרוג אותך"

בעדותה היא סיפרה על מקרים נוספים של איומים ותקיפה, כאשר פעם אחת נתן לה אגרופים מאחר וסבר הי היא שבה שיכורה מבילוי, ובפעם נוספת איים עליה שתעזוב את עבודתה, הכה אותה באגרוף עוצמתי בפניה, וכתוצאה מכך היא דיממה מהאף ונפלה לרצפה ולאחר מכן אכן עזבה את עבודתה. כמו כן היא סיפרה על התנהלות עקבית של הנאשם, אשר במהלך נישואיהם היה מקנא לה, מרבה לשאול אותה היכן היא נמצאת, ואומר לה פעמים רבות שאם יהיה לה מישהו אחר ״הוא יהרוג אותה״.

בחקירתו הודה הנאשם במרבית המיוחס לו אך הכחיש שאיים עליה: ״לא ממש איימתי, רק אמרתי מה חשבת שאני יעשה בזמן שהיה בלאגן?״, בהמשך אמר כי הדברים לא היו בדיוק כמו שהמתלוננת מספרת, למשל נתן רק: "סטירות לא אגרופים אולי פעם אחת אגרוף… אני זוכר שתפסתי אותה מהשערות ואז עזבתי היא נפלה על המדרגה וגם הראש…״. לאחר שהוטחו בו התמונות של מצבה של המתלוננת הוא בכה ואמר בין השאר: ״למה היא עשתה את זה״. ובהמשך אמר: ״ממש בהלם מעצמי, קודם כל ואני ממש הלב שלי בוכה שנהרסה לי המשפחה בגלל שאין לי מספיק כסף״.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין בין היתר כי מעשי הנאשם האכזריים, וכן אמירותיו האכזריות בין אירועי האלימות השונים, והתנהלותו כלפי המתלוננת, מלמדים כי לא ניתן לאיין את מסוכנותו כלפי המתלוננת, ולשמור על בטחון הציבור בכל חלופה שהיא אלא רק בהשמתו מאחורי סורג ובריח.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות