נתניה: נתין זר מהודו נאשם בביצוע מעשים מגונים בנער

המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם, כבן 48, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. הוא נאשם בתקיפה מינית של קטין שגילו פחות מ-14
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

לבית המשפט הוגש כתב אישום כנגד נתין זר מהודו, בן 48, בחשד לביצוע מעשה מגונה בנער פחות מ-14 תושב נתניה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

מכתב האישום עלה שחוקרי המשטרה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על נתין זר מהודו שיצר קשר עם נער תושב נתניה וביצע בו מעשה מגונה. מהחקירה עלה כי הנאשם פגש את הקטין ברחוב בעיר והחל לשוחח איתו תוך שהוא מרעיף עליו כספים והבטחות שונות ובכך רכש את אמונו.

בהמשך החלו הנאשם והנער להתכתב במכשיר הסלולר כאשר השיחות גלשו לתחום המיני תוך שהנאשם משדל את הקטין לבצע בעצמו מעשים מגונים ובמקביל הקפיד הנאשם למחוק את היסטוריית השיחות בינו לבין הקטין.

רגע המעצר תועד

כאמור, עם קבלת הדיווח החלו הבלשים במצוד אחר הנאשם שמצידו החל בבריחה ושינה את שגרת חייו לאחר גיבוש תשתית ראייתית הגיעו למשרדי חברת כח האדם בה הועסק הנאשם, ולאחר שיצרו איתו קשר באמתלה כלשהיא, עצרו אותו במשרדי החברה.

מעצרו של הנאשם, הוארך מעת לעת בהתאם לצרכי החקירה וכעת כאמור הוגש נגדו כתב אישום בגין מעשים מגונים ושיבוש הליכי חקירה.


עו"ד פלילי לאה בירק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות