צפו: הקורקינטים השיתופיים נגנבו והועברו לשטחים

המדינה טוענת כי שני תושבי רהט בני 23 ו-32 הם האחראים לסדרה של גניבת קורקינטים שיתופיים ברחבי העיר ת"א והעברתם לשטחי הרש"פ
גילי סיוון-כהן |
קורקינטים בתל אביב (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשו כתבי אישום נגד שני תושבי רהט בני 23 ו-32, ולפיו הם נהגו לגנוב קורקינטים שיתופיים ברחבי העיר תל אביב והיו מעבירים אותם לשטחי הרשות הפלשתינית והשבוע הוגש נגדם כתב אישום.

במשטרת ישראל התקבלו לאחרונה תלונות רבות אודות אירועים של גניבות קורקינטים שיתופיים ברחבי העיר ת"א. עם קבלת התלונות פתחו שוטרי תחנת יפו בחקירה מאומצת על מנת להתחקות אחרי החשודים.

במהלך החקירה, הצליחו החוקרים לאתר את שני הנאשמים, אחים, תושבי רהט והם נעצרו והועברו לחקירה.

מחומר החקירה שהצטבר עלה כי החשודים נהגו לשכור משאיות ולנוע ברחבי העיר תל אביב, וכאשר זיהו ברחובות קורקינטים שיתופיים, היו מעלים אותם למשאית ולאחר מכן מבריחים לשטחי הרשות הפלסטינית. כאמור מעצרם של השניים הוארך מעת לעת ועם סיומה של החקירה הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות