אישום: הפועל מהשטחים ניסה לרצוח את חברו לעבודה

המדינה מייחסת למוחמד בסיוני, 35 בג'בליה, ניסיון לרצח מתוך מניע לאומני, עת דקר עובד במוסך שבו הועסק בפתח תקווה תוך שהוא קורא: "אללה אכבר"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש כתב אישום כנגד מוחמד בסיוני, 35 תושב ג'בליה שבשטחי הרשות הפלסטינית, לאחר שניסה ממניעים לאומניים לרצוח עובד ישראלי במוסך שבו עבד בפתח תקווה.

מכתב האישום עלה כי בסיוני החזיק באישור שהיה ועבודה כדין ועבד במוסך בפתח תקווה, בו גם לן ברוב ימות השבוע. במועד מסוים, גמלה בליבו החלטה להמית את בנו של אחד מבעלי המוסך, אשר עבד עימו במקום.

כאשר אותו שהה בחלקו האחורי של המוסך לבדו, החליט בסיוני לנצל את ההזדמנות, הצטייד בסכין מהמטבח שבמוסך והתנפל על העובד.

בסיוני דקר את העובד בחזהו ובפלג גופו העליון תוך שהוא קורא "אללה אכבר". בתגובה, החל העובד לזעוק זעקות עזרה ונאבק בבסיוני עד אשר דודו ניגש אליהם.

כאשר הבחין בו בסיוני, הכה אותו באמצעות גרוף בפניו והחל להתקרב אליו בתנועה מאיימת כאשר הסכין בידיו.

בסיוני שב לכיוון העובד שהיה שרוע על הקרקע ונאבק בו עד שהסכין שבידיו התפרקה והוא החל להכותו בפניו עם ידית הסכין. בנוסף, הרים מצבר רכב ואיים להשליכו על העובד וזאת בזמן שדודו של העובד מנסה להרגיעו ולהזעיק את מגן דוד אדום.

העובד נפצע קשה

בעוד העובד שרוי על הקרקע, נטל בסיוני מוט ברזל והחל להכות את מכשיר הטלפון של העובד עד אשר עלה באש.

מספר דקות לאחר מכן החליף חולצה ויצא אל הרחוב הסמוך תוך שהוא קורא קריאות "אללה אכבר". בסיוני עלה על אוטובוס חולף ודרש מהנהג לקחת אותו לירושלים. בעל המוסך שהגיע למקום שכנע את בסיוני לרדת מן האוטובוס וזה ירד ונעצר על ידי שוטרים שהגיעו למקום.

כתוצאה ממעשיו של בסיוני פונה העובד במצב קשה ולא יציב לבית החולים כאשר הוא סובל מפצעי דקירה, חתכים וסימנים כהים בפניו.

כתב האישום מייחס לבסיוני עבירות של מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מעשה טרור של תקיפה סתם ושיבוש מהלכי משפט.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות