כתב אישום: דקרה את בן זוגה לשעבר

האישה נאשמת כי בשבוע שעבר, בשעות הערב, דקרה את חברה לשעבר ביפו ואיימה לרצוח אותו ולאחר שהמשטרה הוזעקה למקום פעלה להעלים ראיות
רונן לוי |
הסכין של המחבלת

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושבת יפו שדקרה את בן זוגה לשעבר זאת לאחר שהוא הגיע לשוחח עם בן זוגה הנוכחי. הכל החל כאשר במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח לפני שבוע בשעות הערב, אודות חשודה שדקרה גבר בת"א ופעלה להעלים ראיות.

שוטרי תחנת יפו הגיעו למקום והחלו בסריקות, במהלכן איתרו ועצרו את החשודה בת 34 תושבת ת"א, במקביל אותרה הסכין עימה לכאורה ביצעה את הדקירה, וכן אותרה חולצתה של החשודה שהושלכה לפח ביחד עם הסכין, לאחר שניסתה עפ"י החשד להעלים ראיות.

לעיני בן הזוג הנוכחי

מחומרי החקירה שהצטברו עולה כי, הקורבן הגיע לשוחח עם בן הזוג הנוכחי של החשודה ובעת שהם משוחחים, החשודה רצה לעבר הקורבן ודקרה אותו בידו ואף אימה לרצוח אותו.

הקורבן נכנס לרכב ופינה את עצמו לטיפול רפואי בזמן שבן הזוג של החשודה מונע ממנה להמשיך לתקוף את הקורבן.

עם סיומה של החקירה בתחנת יפו, הגישה היום יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום ההליכים.


עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות