איפה הוסתר הקוקאין שיובא מפרו?

כתב אישום שהוגש נגד 3 צעירים מייחס להם עבירות חמורות של הברחת 1.4 קילו קוקאין לתוך ישראל דרך שירות הדואר כשהוא מוסתר בתוך שטיח מגולגל
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש כתב אישום כנגד שלושת תושבי פתח תקווה, אביאל אלגרבלי, 25, ליאור אמונה, 24, טאמירו מולה, 23, לאחר שייבאו ארצה מפרו סם מסוג קוקאין, כאשר הוא מוסלק בתוך שטיח.

מכתב האישום שהגישה עו"ד מירב וינוגרד עלה כי אמונה ומולה הזמינו ארצה חבילה מפרו ובה שטיח בו מוסלק סם מסוג קוקאין במשקל מוערך של כ- 1.400 קילו לכתובתו של אלגרבלי.

לאחר שעלה החשד במשטרת פרו כי מדובר בשטיח בו מוסלק סם, נתפס השטיח והועבר לבדיקה.

כאשר התברר כי הוא אכן מכיל את הסם, העבירה משטרת פרו את השטיח למשטרת ישראל וזו שלחה תחתיו שטיח דומה חלופי ארוז בניילון ובו אמצעי מעקב לכתובתו של אלגרבלי.

הפרופסור המסתורי

מולה, כך מפורט בכתב האישום, שילם את המכס באמצעות כרטיס האשראי של אלגרבלי, אשר קיבל את השטיח החלופי מידי שוטר שהתחזה לשליח.

לאחר שאלגרבלי העביר למולה את השטיח וזה העביר אותו לאמונה, העלה האחרון את השטיח לדירתו יחד עם שכנו.

כאשר השניים הבחינו באמצעי המעקב על השטיח, יצא אמונה מדירתו עם השטיח, הניח אותו בארון השירות של הבניין ונמלט מהמקום עד שנעצר ע"י המשטרה.

הפרקליטות ייחסה למולה ולאמונה עבירות של ייבוא סם מסוכן, ניסיון להחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית ושיבוש מהלכי משפט. לאגרבלי מיוחסת עבירה של החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים כתבה עו"ד וינוגרד, כי צילומי וידאו מהמכשיר שהותקן על השטיח החלופי על ידי המשטרה, שם רואים את אלגרבלי ואמונה מחזיקים בשטיח, שומעים בין היתר את אלגרבלי שואל את אמונה כמה ידיים "עבר" השטיח, האם המשטרה היתה מעורבת, וכן את אלגרבלי אומר בעת פתיחת השטיח כי "זה לא בדיוק מה שהסבירו לו", וכי הוא צריך לדבר עם ה"פרופסור" שיסביר לו איך לפעול עם השטיח.


עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות