תושב כסייפה נאשם בדריסת ילד בן 9

לפי כתב האישום נגד אמיר אזברגה בן ה-27, הוא נמלט מזירת התאונה, הפקיר את הפצוע על הכביש ולאחר מכן נמלט מהשוטרים שדלקו אחריו. קרוב משפחתו הסגיר אותו
%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
האם חששה שיפגע בבתה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אמיר אזברגה, בן 27, מכסייפה, לאחר שהיה מעורב בתאונה שבה נהרג ילד בן 9, לא עצר במקום התאונה ולא הזעיק עזרה לילד. לאזברגה יוחסו עבירות של הפקרה לאחר פגיה ושל הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

מכתב האישום עלה כי אירוע התאונה התרחש ב-20 בדצמבר 2022, בשעות אחה"צ המאוחרות. אז, כך מתואר, עצר אזברגה עם רכבו ברמזור אדום, בצומת הסמוכה לכניסה לאזור התעשייה בערד. באותה העת התקרב למקום ילד כבן 9 רכוב על קורקינט. עת הרמזור התחלף לירוק, החל אזברגה בנסיעה ובעודו נכנס לצומת פגע עם רכבו בילד על הקורקינט.

פגע וברח

כתוצאה מכך הוא הועף אל מכסה המנוע של הרכב, משם לשמשה הקדמית של הרכב, ולאחר מכן נהדף קדימה ונפל על הכביש. כתוצאה מהתאונה לקטין נגרמו חבלות קשות, והוא פונה תוך כדי החייאה לבית-החולים, שם נקבע מותו.

למרות שאזברגה ידע כי פגע בילד המשיך בנסיעתו ועצר את רכבו במרחק של כ 100 מטרים ממקום התאונה, המתין בתוך רכבו, מבלי לצאת ממנו, וכעבור פרק זמן קצר המשיך בנסיעה ועזב את המקום עם רכבו. בשום שלב אזברגה לא יצא מרכבו, לא ניגש לילד ולא הזעיק עזרה עבורו.

כשעה לאחר התאונה איתרה המשטרה את רכבו של אזברגה והחלה במרדף אחריו, לאחר כ-200 מטר עזב אזברגה את הרכב והחל להימלט רגלית מהאזור. בשלב מאוחר יותר קרוב משפחתו של אזברגה הסגיר אותו למשטרה.


משרד עורך דין תעבורה – פלילי אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות