הרשעה: "ניצל אנשים במצוקה כלכלית וקיבל מהם כספים במרמה"

ביהמ"ש השלום בתל אביב קבע כי מיכאל זרגרוב שידל עולים חדשים להיכנס לעסקאות נדל"ן ואת הכספים ששולמו שלשל לכיסו כשהוא מותיר אותם חסרי כל
%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%97%d7%9f |
אילוסטרציה envato

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את מיכאל זרגרוב בעבירות קבלת דבר במרמה, זיוף ושימוש במסמך מזויף. זרגרוב נהג לרכוש את אמונם של אנשים במצוקה ונטל מהם במרמה את כספם.

מכתב האישום בו הורשע זרגרוב עלה כי הוא יחד עם בת זוגתו וקרובי משפחה אחרים, פעל להונות את בני הזוג המתלוננים תוך שהוא ממליץ להם להצטרף לעסקאות נדל"ן ונוטל את כספים. זרגרוב נטל מבני הזוג לכיסו שלו 125 אלף שקל. במקרה אחר שיקר למתלוננת אחרת כי יביא את אימה מאוקראינה לישראל וידאג לה לאשרת שהייה כעולה חדשה. לאחר שהעבירה לו תמורת כך, 17 אלף דולר, זרגרוב לא עמד בהבטחתו והאם נאלצה לשוב לאוקראינה.

בנוסף, זרגרוב קיבל מיאקיטובה במרמה סך של 72 אלף דולר ועוד סך של 179 אלף שקלים תוך שהוא מציג את עצמו כבעל קשרים בפרויקט נדל"ן ומשכנע אותה לרכוש דירה. כאשר בנו היה מאושפז בבית החולים, הכיר זרגרוב את עובד המקום ושכנע אותו להעביר לידיו 30 אלף שקל, בעבור רכישת נכס מקרקעין במכרז של האפוטרופוס הכללי, אשר כלל לא היה קיים.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות