רופא השיניים מצפון ת"א נאשם בתקיפת בת זוג

סנגורו של הרופא דרש לאפשר לו לשוב לעבודתו אך ביהמ"ש דחה את בקשתו: "המעשים המיוחסים לנאשם מקימים עילת מסוכנות ממשית"
אילוסטרציה Envato

רופא שיניים מצפון תל אביב, היכה ואיים על אשתו מספר פעמים, כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב. הרופא נשלח למעצר בית ובית המשפט כרגע, לא התיר לו לצאת לעבודתו. וכתב בהחלטתו: "המעשים המיוחסים לנאשם מקימים עילת מסוכנות ממשית".

על פי כתב האישום שהוגש, הנאשם והמתלוננת הינם בני זוג ולהם ילדה משותפת. לפני כשבוע, התגלע ויכוח בין השניים על רקע סירובה של בת הזוג להגיש תלונה במשטרה על אירוע הנוגע לחברתה. באותן נסיבות ובעודה מחזיקה את ביתם התינוקת על ידי, נטל הנאשם חולצה וחבט באמצעותה במתלוננת ולאחר מכן היכה אותה במכת אגרוף בראשה וברגלה.

בת הזוג שנבהלה נכנסה לחדר השירותים בדירה ונעלה את הדלת, והנאשם בעודו מעבר לדלת השירותים, איים עליה ואמר לה: "אני מקווה להתאפק לא לשבור לך את הראש. אני אוציא לך את העיניים, תהיה עיוורת כמו אבא שלך".

"את גמורה"

על פי האישומים הנוספים, כאשר שהו בני הזוג אצל משפחת הנאשם, במהלך נסיעתם לדירה, הוא משך בחוזקה בשערות ראשה ובמקרה נוסף, כאשר שהו השניים במעלית ביתם הוא נטל את הטלפון הנייד שלה וסירב להחזיר לה אותו וכאשר ניסתה לקחת אותו חזרה הוא תקף אותה. בעקבות המקרה הוא שלח לה הודעות: "את גמורה השפלתי את אבא שלך" וגם בהודעה מוקלטת איים לפגוע בבתם המשותפת ואף אמר כי הוא מוכן לעבור עבירות פליליות.

בדיון שנערך בבית המשפט, בעקבות הבקשה להאריך את תנאי מעצר הבית שלו, טען הסניגור כי מדובר במי שהוא רופא שיניים שאמור לתת טיפולי שיניים לילדים וכן המתלוננת חזרה בה מתלונותיה.

השופט איתי הרמלין לא קיבל את בקשת הסניגור להקל בתנאי מעצר הבית וציין בהחלטתו: "מדובר במספר עבירות אשר בוצעו לכאורה על פני תקופה ארוכה, כאשר במקרה האחרון המשיב לא היסס, לכאורה, להלום בראשה של המתלוננת במכת אגרוף ולאיים עליה איומים קשים. בנסיבות כוללות אלה, המיוחס לנאשם מקים עילת מסוכנות ממשית".


לצפייה ודירוג כבוד השופט איתי הרמלין


עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות