הפרטנר לשעבר נתבע במיליוני שקלים לאחר שהפיץ סרטון סקס

תושבת הצפון גילתה שעורך דין מוכר צילם סרטון סקס בו תיעד את האקט המיני שקיימה עימו ועם אישה נוספת ודורשת פיצוי של מיליונים: "הוא הרס את חיי, קרס עלי עולמי"

כתב תביעה לפיצוי בהיקף של יותר משני מיליון שקלים הוגש לאחרונה נגד עורך דין מוכר מהצפון בגין הפצת סרטון המתעד סקס בשלישיה. התובעת, אחת המשתתפות באקט שטוענת כי עורך הדין הפיץ את סרטון הסקס, גרם לה לנזק רב ביותר, ולמעשה "הרס" את חייה.

עורך הדין מכחיש את המעשה וטוען כי דווקא האישה היא זו שהפיצה את הסרטון.

האישה פנתה תחילה למשטרה והגישה תלונה לאחר שגילתה על הפצת הסרטון, אך שם החקירה לא הבשילה לכתב אישום והתיק נגנז.

משכך, באמצעות עו"ד אריאל יום טוב, תובעת האישה פיצויים מהגבר, כאמור עורך דין מוכר מהצפון.

לדבריה, המפגש המיני ביניהם התקיים במהלך שנת 2020 והוא כלל אישה נוספת. כשלוש שנים לאחר מכן, היא גילתה כי הסרטון הועלה לאתרי פורנו רבים המיועדים לישראל.

בעקבות זאת, כך היא טוענת, החלו לזהות אותה ברחוב והיא נאלצת אף להסתובב כשמסיכה על פניה על מנת שלא יזהו אותה. כתוצאה מהמקרה, כך לפי התביעה, היא סובלת מחרדות ומדיכאון ואף הוכרה כנה נפשית.

לדבריה, התברר לה כי הסרטון האינטימי הופץ, מבנה, שחזר מהפנימייה לאחר שלעגו עליה. מאז הוא עזב את הפנימיה ומתקשה להתנהל מולה. "אם זה יגיע להורים שלי", נכתב בתביעה, "ייגרם להם צער רב והם לא ידברו איתי יותר כל החיים".

בא כוחה של האישה, עו"ד יום טוב, מוסיף עוד כי הסרטון נצפה עד כה אלפי פעמים, והנזק שנגרם הוא חמור ביותר.

מנגד, בא כוחו של עורך הדין, עו"ד שקיב עלי, טען כי כל מטרת התביעה היא סחיטת כספים וניצול העבודה כי מדובר בעורך דין מוכר וידוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות