תושב הצפון נאשם: אנס את קטינות ממשפחתו

כתב האישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בנצרת, בו מיוחסות לנאשם, תושב הגליל העליון כבן 37, עבירות מין חמורות ורבות ב-6 מתלוננות שונות, כולן ילדות
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד תושב הגליל העליון, בן 37, במסגרתו מיוחסות לו ריבוי עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים אשר ביצע ב 6 מתלוננות בהיותן קטינות.

הנאשם ביצע כלפי אחת המתלוננות את העבירות במשך שנים ארוכות, והחל במעשים עוד לפני שמלאו לה 10 שנים.

לפי כתב האישום מאז שנת 2014, ביצע הנאשם את מרבית המעשים בקרובות משפחה ומכרות קטינות שנהגו לבקר בבית הנאשם. חלקן לנו בביתו כדי להשגיח על ילדיו.

הנאשם ניצח הזדמנויות בהן שהו המתלוננות בביתו, בשעות הלילה או ביחידות עמו או בהיעדר סובבים בקרבתם ובפרט היעדרה של בת זוגו מן הבית.

לפי המיוחס, הנאשם העיר חלק מן המתלוננות תוך שהוא מפשיט אותן מבגדיהן התחתונים, ולאחר מכן בצע בהן עבירות מין קשות.

בזמן ביצוע המעשים, נהג הנאשם לאחוז באחת הקטינות ולא חדל ממעשיו חרף בכייה וניסיונותיה להרחיקו.

בנוסף, לאחר ביצוע המעשים, הורה הנאשם לחלק מן הקטינות שלא לספר לאיש על המעשים.

"ניצל את פערי הכוחות"

הנאשם במספר הזדמנויות ליטף ומישש את איבריהן המוצנעים של מתלוננות נוספות שהינן בנות משפחה שביקרו בביתו.

עוד עולה מכתב האישום כי כחמש שנים לפני הגשת כתב האישום אנס הנאשם קטינה שאינה בת משפחה בת 16 שהגיעה להשגיח על ילדיו וכן פגע מינית בקטינה נוספת שאינה בת משפחה שהשגיחה על ילדיו.

בבקשת המעצר ציינו בין היתר הפרקליטות: "הנאשם ניצל את פערי הכוחות בינו לבין המתלוננות, ניצל את גילן הצעיר וקרבתן הפיסית עת שהו בביתו לרוב על מנת לבצע עבירות מין חמורות … ביצוע העבירות ביחס למרבית המתלוננות בחסות הקשר המשפחתי, והן המצב הנפשי בו שרויות כיום המתלוננות והקונפליקט המובנה סביב הגשת התלונה נגד בן המשפחה, מלמדים על קיומו של חשש ממשי מפני שיבוש מהלכי משפט".


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות