ילדיו של נרצח הגישו תביעת רשלנות נגד המשטרה

שליו קרוטישבסקי ז"ל נדקר למוות בחודש דצמבר האחרון בפתח תקווה. ילדיו טוענים כי אף שהתלונן מספר פעמים על איומים מצד הנאשם ברצח, המשטרה לא עשתה דבר
נעמה כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

ילדיו של שליו קרוטישבסקי ז"ל אשר נרצח באכזריות, בתחילת השנה, הגישו תביעה נגד משטרת ישראל, זאת בגין רשלנות שגרמה לרצח אביהם.

לטענתם האב המנוח, הגיש מספר תלונות כנגד הנאשם ברצח אושר אגסי ולמרות מסוכנותו ועברו הפלילי הכבד של הרוצח הוא לא נעצר בו ביום והמשיך להוות סכנה.

הרצח המחריד של קרוטישבסקי, ארע בחודש דצמבר האחרון.

על פי כתב האישום, אגסי, תושב ראשון לציון, הרג לא לפני שהתעלל למעלה מארבע שעות, בדירת שכנו לבניין מגורים בפתח תקווה.

אגסי דקר במשך ארבע שעות תמימות את שכנו לא פחות מ-100 פעמים בכל חלקי גופו תוך שהוא מתעלל בו ומקניט אותו. לאחר מכן הצית את הקורבן ואת דירתו.

"הכתובת הייתה על הקיר"

ילדיו של קרוטישבסקי ז"ל, הגישו תביעה לבית המשפט על ידי עורכי הדין מאיר כהן זדה ומיכאל הראל, במה שלדבריהם היה רשלנות של המשטרה שלא התייחסה לתלונות אותם הגיש האב נגד הנאשם ברצח, מה שלבסוף היווה את הטריגר לרצח.

הכל החל המהלך חודש אוקטובר כאשר אגסי הגיע לדירת המנוח ודרש ממנו להלוות לו כספים. המנוח סירב ובתגובה איים הרוצח על המנוח כי במידה ולא ילווה לו כספים הוא יהרוג אותו ויצית את דירתו ולנוכח איומי הרוצח, מסר המנוח פרטים שאפשרו לרוצח לגנוב אותו ב-35 אלף שקלים.

מספר ימים לאחר מכן על פי התביעה, הגיש קרוטישבסקי ז"ל תלונה נגד אגסי בגין איומים ברצח, סחיטה באיומים, גניבה.

למרות מסוכנותו ועברו הפלילי הכבד, לטענת התובעים הוא לא נעצר בו ביום והמשיך להוות סכנה עבור המנוח בפרט ועל הציבור בכלל.

"גם חבריו של המנוח התקשרו למשטרה והגישו תלונות על מצוקתו וחששו של המנוח מהרוצח אך למרות ש"הכתובת הייתה על הקיר" משטרת ישראל התעלמה מהפניות והתלונות הרבות אליה דבר אשר אפשר לרוצח לבצע את הרצח האכזרי תוך תכנון קפדני וארוך", נכתב בתביעה.


עורך הדין חיים פרנק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות