זלמן אלפרון מסתבך – נעצר בחשד לאיומים ותקיפה

ע"פ החשד, אלפון איים על אישה אותה פגש לפני מספר שבועות ובחקירתו טען כי היא ובן זוגה מתעללים בו. ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-4 ימים
אייל חן |
זלמן אלפרון. צילום ארכיון: פלאש 90

זלמן אלפרון, בן ה-65, מסתבך שוב, כאשר הוא נעצר בחשד לאיומים על אישה אותה פגש לפני מספר שבועות. בית משפט האריך את מעצרו ב-4 ימים.

אתמול המתלוננת באה לתחנת חולון להתלונן, בכך שאלפרון פגש בה לפני מספר שבועות ולדבריה, היא לא התלוננה עד עכשיו כי ריחמה עליו, נתנה לזה צ'אנס, אך החליטה להתלונן עליו עקב שיחות מאיימות.

לטענתה כשפגש בה ברחוב לפני מספר שבועות, שם איים עליה בגלל הרכושניות שלו, הצמיד לה מפתח לגרון וירק לה בפנים.

בעקבות התלונה, שוטרים הגיעו לביתו בגבעת שמואל ועצרו אותו .

בחקירתו הוא מסר גרסה, בין היתר הלין על התנהלותה של המתלוננת ובן זוגה החדש כלפיו ולמעשה, לטענתו מדובר בחלק ממסכת התעללות של המתלוננת ושל בן זוגה החדש בו.

בסוף השבוע הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו וציין כי יש את העדות שלה ויש הקלטות שיחה בהם הוא נשמע מאיים עליה והדברים הללו הוטחו בפניו בחקירה.

מנגד הסנגורית שביקשה לשחרר את אלפרון אמרה כי מדובר בתלונה על אירוע ישן, כאשר בעצם חלקו המרכזי של האירוע בכלל לא ידוע מתי התרחש ויכול והתרחש לפני מספר שנים ועל אף זאת המתלוננת בחרה להגיש את התלונה אתמול דווקא, לא ברור מדוע.

עוד אמרה הסנגורית כי היא סבורה שיש לכך משקל מבחינת המסוכנות שמבקשת המשטרה לייחס למרשה ולאירוע הנוסף של התקיפה אין כל ראיה, למעט דבריה של המתלוננת.

יסוד סביר לחשד

בסופו של דבר השופטת יעל פרדלסקי האריכה את מעצרו של אלפרון בארבעה ימים תוך שהיא קובעת כי ככל שהדבר נוגע לשלב זה, שעניינו הארכת מעצר ראשונה, קיים יסוד סביר לחשד הקושר את החשוד לביצוע עבירת איומים ותקיפה. "מאופי נסיבות ביצוע עבירת האיומים המיוחסת לחשוד ומגיליון הרשעותיו הקודמות, אני קובעת כי החשוד מסוכן לציבור", כתבה השופטת פרדלסקי בהחלטתה.

משפחת אלפרון נחשבה לאחת ממשפחות הפשע הבולטות עוד מתחילת שנות ה-70, כאשר בשנת 2008 יעקב אלפרון ז"ל שעמד בראש המשפחה חוסל בפיצוץ בדרך נמיר בתל אביב, חיסול שעד היום לא פוענח. מאז הרצח זלמן אלפרון ואחיו נסים ז"ל שמרו על פרופיל נמוך ובחודש מאי השנה, האח נסים הלך לעולמו.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת יעל פרדלסקי


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות