פוענחה חקירת מטעני החבלה בתל אביב

הרקע להנחת המטענים הוא סכסוך בין עבריינים ברמת גן. היום (יום ג') הוגש כתב אישום נגד 3 חשודים ובקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים
דניאל בן חמו |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

בפעילות מבצעית ומודיעינית של המשטרה בחודש שעבר באזור שוק הכרמל, הובילה לחשיפת שלושה חשודים בדירה בתל אביב, שברשותם אמצעים רבים להרכבת מטעני צינור.

היום (יום ג') הוגש נגד המעורבים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

במסגרת הטיפול בסכסוך העברייני באזור ר"ג, בין נאור סוכר לאופיר חכם במהלכה התפוצצו מטעני חבלה ואירעו ניסיות חיסול, הגיעו הבלשים לדירה ברחוב יום טוב בת"א, והפתיעו את החשודים במקום. בדירה נתפסו חומרים רבים המשמשים כמרכיבי מטען חבלה.

החשודים נעצרו לחקירה במהלכה הצליחו החוקרים לאסוף ולגבש תשתית ראייתית כנגד השלושה בגין עבירות ייצור והחזקת נשק.

על פי החשד, מדובר במרכיבי מטעני חבלה שנועדו לשימוש במסגרת סכסוך עברייני באזור רמת גן.

שלושת החשודים, נאור סוכר בן 31 מר"ג, אילי הרשקו בן 23 מת"א ניסו להימלט מהמקום אך נעצרו על ידי בלשי הימ"ר והובאו לחקירה, נאדר אלעביד בן 21 נמלט מהדירה ונעצר כעבור מספר ימים.

עם סיום החקירה הוגש בעניינם היום כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים ובמשטרה מקווים כי זה ירגיע לפחות במעט את הסכסוך במהלכו אף התפוצץ קטנוע בסמוך לחנות ירקות ובעליו נפצע באורח קשה.


עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות