שוטר נאשם בביצוע מעשים מגונים בקולגה

השוטר, ג'וליאן ניקולא, 20 מיפיע, נאשם כי בזמן שהיה בשירות סדיר במג"ב, הצמיד את גופו לגופה של שוטרת אחרת, התחכך בה ואף ניסה לנשקה
גילי סיוון-כהן |
שוטר מג"ב, צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום הוגש כתב אישום נגד השוטר ג'וליאן ניקולא, בן 20 מיפיע, שביצע מעשים מגונים בשוטרת. כאשר שאלה אותו השוטרת לפשר מעשיו ענה לה שהוא התגעגע אליה ובהמשך אף נישק אותה בצווארה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נעמי מששה, השניים שירתו כשוטרי מג"ב בשירות סדיר באבטחת מחנה.

בערב ראש השנה, ישבו הנאשם, המתלוננת ושוטר נוסף בחמ"ל בבסיס וכאשר הלכה המתלוננת, בגפה, למשרד סמוך כדי להכין משקה חם, הנאשם, נכנס בעקבותיה למשרד, וכאשר גבה הופנה אליו, התקרב הנאשם אל המתלוננת, הצמיד את גופו אל גופה והתחכך בה תוך שהוא מניע את גופו לפנים ולאחור.

בשלב זה, שאלה את המתלוננת את הנאשם לפשר מעשיו, וזה השיב לה כי התגעגע אליה לאחר שחזר מסיפוח בבסיס אחר. הנאשם ביקש מהמתלוננת שלא תספר על מעשיו לאף אחד והמשיך במעשיו.

בו בעת, מישש הנאשם את חזה של המתלוננת, מעל בגדיה, באמצעות שתי ידיו ונישק אותה על צווארה.

בשלב זה, כך מפורט עוד בכתב האישום, כשידיה של המתלוננת מונחות בכיסיי מכנסייה, ניסה הנאשם, להסיט את ראשה של המתלוננת, באמצעות ידו, כדי לנשקה בפיה, אך המתלוננת חמקה מידיו ונלחצה ממעשיו, קפאה במקומה עד אשר התעשתה והדפה מפניה את הנאשם ויצא מהמשרד.

בעקבות האירוע, הייתה המתלוננת נסערת ובוכייה וחששה לשהות בגפה במהלך המשמרות בבסיס.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות