השיטה לביטול החובות – זיוף מסמכים

דניאל אדרי, 59 מי-ם, נאשם כי על מנת לבטל את החובות שלו להוצאה לפועל הוא הגיש לביהמ"ש מסמכים משפטיים כוזבים תוך שימוש בחתימות של עוה"ד הפועלים נגדו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

דניאל אדרי, בן 59, מירושלים מצא שיטה טובה לבטל את חובות ההוצאה לפועל שלו, הוא זייף והגיש לבית המשפט ולהוצאה לפועל מסמכים משפטיים תוך הדבקת חתימותיהן של עורכות דין ואנשים נוספים, המנהלים מולו הליכים משפטיים.

כעת פרקליטות תל אביב הגישה נגדו כתב אישום לבית המשפט השלום בעיר.

מכתב האישום שהגיש עו"ד צחי יונגר עולה כי בין אדרי ובין המתלונן ע.כ. התנהלו במשך תקופה מספר הליכים משפטיים. בין היתר, התנהל בין השניים הליך משפטי אשר התברר בלשכת ההוצאה לפועל בתל אביב.

במסגרת ההליך המשפטי האמור, יוצג המתלונן על ידי עורכת הדין לירז גונן-אללוף.

אדרי מואשם כי ערך בקשה הנושאת את הכותרת 'בקשה לביטול – כל הליכים וההגבלות ותשלומים וסגירת התיק – נגד החייב' תוך שהוא חותם חתימה הנחזית להיות חתימתה של עו"ד גונן-אללוף.

הזיוף נעשה על ידי הנאשם באמצעות גזירת חותמתה וחתימתה של עו"ד גונן-אללוף ממסמך אחר אשר היה מצוי ברשותו והדבקתן על גבי הבקשה המזויפת, בה נטען בכזב כי המתלונן רוצה בביטולו וסגירתו של ההליך המשפטי, ובמחיקת החוב הכספי אותו אדרי חב למתלונן. הבקשה המזויפת הוגשה ללשכת ההוצאה לפועל ועל בסיסה ניתנה באותו יום החלטה שיפוטית המורה על ביטול כל ההליכים וסגירתו של ההליך המשפטי.

העתק הדבק

אדרי ערך בנוסף בקשה הנושאת את הכותרת 'בקשה לביטול התובענה וסגירת התיק', הסכם פשרה מזויף ומסמך משפטי נוסף, תוך שהוא מזייף את חתימתה של עו"ד גונן-אללוף ואת חתימתו של המתלונן.

אדרי הגיש את המסמכים המזויפים לבית המשפט וטען כי הגיע להסכמות עם המתלונן.

במקרה אחר, זייף אדרי מסמך ובו צילום של שלוש המחאות של אשת המתלונן, מסמך 'אישור מסירה' הנחזה להיות חתום על ידי אשתו של המתלונן, ותצהיר מזויף מטעמו של א.ש, שליח אשר ביצע מסירת מסמכים לביתו של המתלונן.

בנוסף, פעל לזייף מספר מסמכים משפטיים אליהם נדרש לצרף אישור עורך דין, כאשר גזר והדביק את חתימתה של עו"ד סיון כהן.

כתב האישום מייחס לאדרי ריבוי עבירות של זיוף, שימוש במסמך מזויף, ניסיון לשיבוש מהלכי משפט, שיבוש מהלכי משפט, ניסיון לקבלת דבר במרמה וקבלת דבר במרמה.


משרד עורך דין תעבורה – פלילי אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות