התנפל על אישה וילדה ברחוב: "התלהבתי מיופיין"

תושב בת ים, 54, נאשם בביצוע מעשים מגונים בכוח באישה ובקטינה בת 11 בעת שהלכו ברחוב. בחקירתו הודה כי נישק אותן "מרוב התלהבות"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

"נישקתי אותן מרוב התלהבות מיופיין", כך אמר בחקירתו תושב בת ים, בן 54, שהוגש נגדו כתב אישום בגין מעשים מגונים בכוח, לאחר שהתנפל על ילדה בת 11 ברחוב ואישה ונישק אותן בכוח.

הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים.

על פי עובדות כתב האישום, ביום שעברה שתי ילדות בנות 13 ו-12 הלכו ביחד בבת ים.

בשלב מסוים הנאשם פנה אל הילדות באמירות שונות, החמיא להן וביקש שיחייכו ואז נגע בידה של אחת מהן ואמר לה "ילדים צריכים לחבק מבוגרים", וזו הצליחה להתרחק ממנו.

או אז, בעת עמדה חברתה עם גבה לנאשם, הוא חיבק אותה בחוזקה מאחור, ואמר לה "תביאי נשיקה".

למרות התנגדותה, אחז בה ונצמד אליה עם גופו, כשהוא מכניס את ראשו מבעד לכתפה ומנסה לנשקה על פיה, הוא חדל ממעשהו רק כשעוברי אורח הגיעו למקום וסייעו לה והוא נמלט מהמקום.

"מסוכנות גבוהה"

זמן קצר לאחר מכן, נטען בכתב האישום, צעד הנאשם בעקבות אישה שהלכה עם בתה בת ה-15, לבניין מגוריה, שם תפס אותה בכוח, הצמיד אותה למעקה חדר המדרגות, הפיל אותה ארצה, נישק אותה על פיה בניגוד לרצונה, וניסה לקרוע את חולצתה.

בשלב זה קראה בתה של המתלוננת לעזרת אביה ועם הגעתו למקום עזב הנאשם את הבניין.

כעבור מספר שעות הוא נעצר, הודה בביצוע המעשים, אישר שנישק את הבנות "מרוב התלהבות״ מיופיין, אישר שידע כי הן ילדות וכן שעשה זאת חרף התנגדותן. עוד אישר כי נישק את המתלוננת בחדר מדרגות ביתה, אולם לטענתו היא נפלה בעצמה כשניסתה לחמוק ממנו, והוא ניסה לעזור לה לקום.

האישה סיפרה בעדותה כי הנאשם הלך בעקבותיה, וכאשר התעמתה אתו וביקשה שיעזוב את בניין מגוריה – תקף אותה והפיל אותה ארצה, ניסה לקרוע את חולצתה ונישק אותה על פיה בכוח וחרף התנגדותה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי הנאשם ביצע מעשים מגונים בכוח במתלוננות זרות שראה ברחוב, ללא כל היכרות מוקדמת עמן, האחת מהן ילדה כבת 12 שנים בלבד והמשיך ותקף מתלוננת נוספת.

"הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר התערבות חיצונית, ולאחר שאחרים הגיעו למקום במטרה לסייע לנפגעות העבירה ולהרחיק את המשיב מהן. נוכח כל האמור, מעשיו של המשיב מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו", נכתב בבקשה.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות