אישום: צעיר מתל אביב נאשם באונס בת 13

הנאשם, כבן 21, נאשם כי הכיר את הקטינה באינטרנט וכשפגש אותה ביצע מעשה סדום ואינוס, אף שחבריה ניסו למנוע זאת: "היא קטנה, זה נראה לך שפוי?"
אייל חן |
חשד: התחזה לאיש כוחות הבטחון והונה נשים » אוביטר
אילוסטרציה shutterstock

גם ניסיונות שכנוע של חבריה ילדה כבת 13 שניסו למנוע ממנה להיכנס לרכבו של, תושב תל אביב, בן 21, אותו הכירה באינטרנט, לא הועילו וכעבור שעה קלה, הוא אנס אותה.

היום (יום ה') הוגש נגדו כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בגין אונס ומעשה סדום.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים וחצי, הכיר הנאשם את הילדה דרך ישומון Omegle, ובהמשך לכך בישומונים וואטסאפ ואינסטגרם, תוך שהוא מציג את עצמו כבן שבע־עשרה וחצי.

במסגרת השיחות קבעו השניים להיפגש בסמוך לגן ציבורי באזור השרון. הילדה הגיעה לשם עם חבריה ואילו הצעיר הגיע עם הרכב של אימו.

כאשר פגש אותה הציע לה להיכנס עמו לרכב ואילו חבריה ניסו לשכנעה שלא לעשות כן ואף אמרו לנאשם בין היתר – "היא קטנה, אתה לא מבין שהיא קטנה ממך, זה נראה לך שפוי".

הנאשם לא ויתר וביקש ממנה להיכנס לרכבו ולנסוע עמו. בסופו של דבר היא הסכימה והתיישבה במושב הקדמי שלצד מושב הנהג.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

משנכנסה לרכב, נכנס הנאשם גם הוא לרכב, התיישב במושב הנהג, והחל בנסיעה במהלכה ביקשה ממנו הילדה שיאפשר לה לצאת מהרכב וזה בתגובה אמר לה "או שאת משלמת לי דלק או שאת נשארת איתי".

בשלב מסוים, כך לפי האישום, הוא החנה את רכבו בחניון והחל לנשק אותה וזאת ניסתה לצאת מהרכב אולם הוא מנע מבעדה ואז הפשיל בכוח את חולצתה וביצע בה מעשה אינוס ומעשה סדום תוך כדי שהיא מתנגדת ובתגובה הוא אמר לה – "תעשי את זה ואני אשחרר אותך, תעשי את זה עשר דקות ואז אנחנו ניסע בחזרה".

בחקירתו הראשונה הכחיש הנאשם כל מגע מיני עם הילדה.

בחקירותיו העוקבות שינה גרסתו וטען כי אכן קיים מגע מיני ואולם לא ידע מה גילה, סבר שהיא בת 18 וכי המעשים נעשו בהסכמתה ויוזמתה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי: "מעשיו אשר בוצעו כלפי קטינה בת 13 ותשעה חודשים, בטבורה של עיר, בניגוד להסכמתה, תוך כליאתה ברכב, לצורך מימוש יצריו המיניים, מבטאים את מסוכנותו הרבה, הן כלפי הקטינה והן כלפי הציבור בכללותו. המשיב פיתה את הקטינה להיפגש עמו תוך הצגת מצג שווא לגבי גילו ולגבי סוג המפגש, ולאחר מכן כלא אותה וביצע מעשים מיניים בכוח ובניגוד להסכמתה והכל כדי לספק את יצרו המיני. לפיכך קמה בעניינו עילת מעצר", נכתב בבקשת המעצר.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות