ניסה לשדוד מנהל בית קפה – נתפס על ידי הלקוחות

דימטרי מורדכילביץ, 39 מחדרה, נאשם כי הגיע לבית קפה בנתניה ודרש ממנהל המשמרת 20 אלף שקלים תוך שהוא מאיים עליו בסכין. מצלמות האבטחה תיעדו את מעשיו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

גם לשדוד צריך לדעת היכן.

דימטרי מורדכילביץ, תושב חדרה, בן 39, הגיע לבית קפה בנתניה, על מנת לשדוד 20 אלף שקלים.

הכל הלך על פי התכנון, עד אשר התנפלו עליו מספר נוכחים ועיכבו אותו עד לבוא השוטרים.

היום (יום ד') הוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון שוד מזוין ופציעה בנסיבות מחמירות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז, ביום שלישי שעבר סמוך לשעה 2 בלילה, מנהל משמרת בבית הקפה עסק בסמוך לקופה בספירת שטרות כסף בסך 20 אלף שקלים שהיו בשקית.

בשלב מסוים נכנס דימטרי מורדכילביץ, למקום כשפניו מכוסות וכשהוא מצויד בכיס מכנסיו במברג וסכין ואיתר את המנהל כשהוא עומד לבדו בסמוך לקופה, הוא ניגש אליו כשהוא אוחז בידו השמאלית בסכין ומכוון אותה אל המתלונן ואמר לו: "תביא לי את הכסף". בתגובה ועל מנת להתגונן מפני מעשיו של הנאשם, חבט המתלונן בנאשם ותפס סל לכוסות שהיה במקום וניסה להתגונן באמצעותו.

עבר פלילי עשיר

בתגובה דימטרי מורדכילביץ חבט במתלונן במכות אגרוף, הפילו לרצפה, המשיך והכה אותו וניסה לדקור אותו באמצעות הסכין במקומות שונים בגופו ודקר אותו בידו.

בשלב מסוים, הגיעו נוכחים נוספים למקום לאחר שהבחינו בנעשה, הרחיקו אותו מהמנהל, תפסו אותו והחזיקו אותו עד אשר הגיעו שוטרי תחנת נתניה למקום ועצרו אותו במקביל פונה המנהל כשהוא דקור לבית החולים לניאדו באמצעות אמבולנס.

לאחר חקירה של שוטרי יל"פ נתניה, הוגש כאמור היום כתב אישום חמור נגד מורדכילביץ' שם צוין כי יש בסרטונים שמתעדים את אירוע השוד האלים בבית הקפה, ניתן לראות את הנאשם נכנס לבית הקפה כשפניו מכוסות, נכנס לאזור הקופה בו נמצא באותה העת המתלונן כשבידו שקית ובה כסף מזומן.

מיד לאחר מכן, ניתן לראות כי הנאשם אוחז בסכין ומנסה לקחת מהמנהל את הכסף ותוקף אותו באלימות. כמו כן חוקרי יל"פ נתניה גבו את עדות עדי ראיה, אשר נכנסו למסעדה למשמע צעקותיו של המתלונן, ראו את הנאשם תוקף את המתלונן עת מחזיק סכין בידו והחזיקו אותו במקום עד אשר הגיעו השוטרים.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי לחובת הנאשם שש הרשעות פליליות והוא אף ריצה בעברו מספר מאסרים בפועל ממושכים בגין עבירות גניבה, החזקת נשק, הונאה בכרטיס חיוב ועוד.


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות