דוד כהן צדק – הצצה לעולם הטנטרה

דוד כהן צדק מנחה ומרפא טנטרה ואינטימיות, מנחה בשיטת יצירה, יזם ביצירה והפקה של מרחבי התפתחות, מעסה טנטרי מנוסה.

לפני כעשור הרגיש דוד כהן צדק מפרדס חנה שמשהו חסר בחייו וגילה את הטנטרה, שיטת ריפוי עתיקה לריפוי אנשים באמצעות מין.

"המילה 'טנטרה' מייצגת חוויה של אריגה או איחוד, התרחבות והתמזגות, ואת התנועות הללו אני חוקרת ומלמדת. בין זכר לנקבה, רוח וחומר, שמים וארץ, אור וחושך היחסים ביניהם.

הבחירה לקבל טיפול אינה קלה או מהירה. מצד אחד, אני להוט להעביר הלאה את המתנות שקיבלתי, מצד שני, מעולם לא עזבתי את חיידק היזמות והמוצרים. היום אני מפגיש את העולם. להשתתף בטיפול, לספק הנאה ותהליך ריפוי, גם לקיים כנסים וסמינרים.

תוך כדי כך אני משלבת כלים עוצמתיים מעולמות טנטריים שונים וההדרכות הרבות שקיבלתי, כמו גם חוויות חיי ומסעות בעולם. את כל התהליכים שעברתי, עברתי עם הגוף והנשמה שלי, אז התהודה ביני לבין האנשים בתהליך היא חזקה ופועמת, אני יודע מהניסיון שלי איפה אתה, מה עברת, מה קרה. מסלולים שיכולים לתת טיפול", מסביר דוד כהן-צדק.

דוד כהן צדק כמנחה וכמטפל, בעיקר עוזר לנשים להתאושש מטראומה מינית, אבל גם גברים ימצאו מקום בטוח בקליניקה שלו, לנשים לגברים יש הרבה מה לומר על הטרדות ותקיפות תלונות מגברים לנשים על התנהגות מעורפלת ופוגענית, פחד וחוסר אמון הדדי, כעס, חילוקי דעות לגבי אופן ההתייחסות האחד לשני ותגובות נזעמות של כל מגדר לשני בכל פעם שהנושא עולה על הפרק, כל אלה נענו במפגשים קבוצתיים ופרטניים בהנחיית דוד כהן צדק. לעיתים נראה שזוהי הדימוי של מערכות יחסים בין גברים לנשים כיום, כאשר המושג "קרב המינים" מקבל מאפיינים חדשים.

 

 

 

 

איך נפטרים מזה איך מתמודדים עם ההבדלים הקיימים בין אנרגיות גבריות ונשיות, איך חיים ביחד בלי להיפגע ולהיפגע, ואיך יוצרים מרחב משותף שלא נראה כמו שדה קרב?

דוד כהן צדק מאמין שמרחבים משותפים לא צריכים להיעשות רק בגבולות ברורים ומדויקים, אלא גם מתוך הבנה שהאנרגיות הגבריות והנשיות זקוקות זו לזו כדי להגיע להגשמה ואושר אמיתי, עלינו לעבוד ביחד וללמוד אחד מהשני. "עד לפני כמה שנים הייתי איש עסקים", מתאר כהן צדק, כיום בזוגיות ואב לשניים. "במבט לאחור, אני מבין שחיפשתי משהו אחר, ואז מצאתי את המורה שלי, שהיה איתי בתהליך של שנה בו למדתי לשלוט באנרגיה שלי ולהיות האיש עם האורגזמה השנייה. עבר הכשרות רבות והוסמכה כמנחה ומטפל. לאחר תהליך זה פתחנו יחד קבוצה טנטרית לגברים וליוויתי אותו בסדנה אישית. כיום אני עובד בעיקר עם נשים וזוגות בנפש הארגונית שלי מסע. במפגשים בודדים, אני מתקן טראומה מינית בקנה מידה מהטרדה מילולית ועד אונס. הנזק המצטבר של הטרדה מילולית יכול להגיע אפילו לאונס בודד דרגות סגירה והתכווצות. אני משתמש בתהליכים כדי להחזיר את החשק המיני ושמחת החיים תהליכים אלו מבוצעים בעזרת קואצ'ינג, טנטרה וכלים מהתחום הרגשי בשילוב נשימות מיוחדות, עיסוי אינטימי ושימוש בנקודות לחץ אנרגטיות".

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות