נערים מיפו חשודים כי שדדו באיומי סכין נער אחר

השלושה, גילאי 14-15, נעצרו על ידי המשטרה בחשד לביצוע המעשה, ולאחר שתועדו במצלמות אבטחה. בימים הקרובים צפויה המדינה להגיש נגדם כתב אישום
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לפשע אין גיל. שלושה נערים בגילאי 14-15 מיפו, נעצרו על ידי המשטרה בחשד ששדדו באיומי סכין, נער בן גילם שהגיע עם משפחתו לטיול בעיר. בימים הקרובים יוגש נגד השלושה כתב אישום בגין השוד.

לפני כעשרה, הגיע הנער בן 14 תושב מזרח ירושלים, עם משפחתו לטייל ביפו.

בעודו רוכב על אופניים חשמליים בפארק המדרון הסמוך לטיילת חסמו את דרכו ארבעה נערים תושבי יפו.

הנער ביקש מהם לעבור אך החשודים סירבו, כאשר שניים מהם שלפו סכינים ובאיומים שדדו מהנער את סוללת אופניו ואת המפתחות, ונמלטו.

מיד עם קבלת הדיווח מחלק הנוער של תחנת יפו פתח בחקירה והצליחו לזהות מסרטוני האבטחה שלושה מהחשודים, לאחר מכן השוטרים יצאו לבתיהם, איתרו את החשודים ועצרו אותם לחקירה. החשודים, הובאו בפני שופט ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום לנוער בבת ים. עם השלמת החקירה הוגשה היום בעניינם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום כנגד החשודים ובקשה למעצר עד תום הליכים.


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות