בגלל ויכוח על תור: הנערים דקרו גבר בחנות נוחות

שני הנערים, כבני 17, נאשמים כי תקפו את הגבר באמצעות קסדה ולאחר מכן גם דקרו אותו והכל בגלל ויכוח על תור בחנות בקריית אונו
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט לנוער הוגש כתב אישום נגד שני נערים, כבני 17, נאשמים שתקפו עם קסדה ודקרו עם מפתח, גבר בן 37 בחנות נוחות בקריית אונו זאת לאחר ויכוח על התור בחנות.

לפני כשלושה שבועות, בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על תקיפה של גבר בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב לוי אשכול בקרית אונו על רקע ויכוח בתור.

עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת מסובים הגיעו למקום ופתחו בחקירה שבמהלכה עוד באותו הלילה אותרו שני החשודים ונעצרו ע"י השוטרים לחקירה במשטרת מסובים.

מהחקירה עלה כי שני הנערים, תקפו את הגבר, כאשר אחד מהם הודף את הקורבן באמצעות קסדה שחבש, עד שהוא זז מהתור לקופה הסמוכה.

בהמשך הם המתינו לקורבן תוך שאחד מהם מאיים עליו: "יא בן זונה, היום אתה לא יוצא מקרית אונו". שני הנאשמים התקרבו לקורבן, כאשר אחד מהם החל לדקור אותו בחזה באמצעות מפתח שאחז, הכה אותו עד שנפל על הקרקע ואף המשיך להכות אותו בעודו שרוע על הקרקע, בעוד הנאשם השני רוכן מעליו וחובט בראשו באמצעות קסדה.

כתוצאה מכך, הקורבן נזקק לטיפול רפואי והחשודים נמלטו מהמקום על גבי אופנוע.

השוטרים עצרו את שני הנערים הם הובאו לבית המשפט לנוער שם הורה השופט לשחרר אותם בתנאים מגבילים וכעת עם סיומה של החקירה, הגישה יחידת תביעות נוער של המשטרה כתב אישום כנגד שני החשודים, בגין פציעה כשהעבריין מזויין ואיומים וכן בקשה לשחרור בערובה בתנאים מגבילים.


עו"ד חאלד סולחי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות