עבריין מין חנק סוהרת: "תגידי לי מי אני"

כתב האישום שהוגש נגד האסיר, 42, מייחס לו תקיפת עובד ציבור ואיומים. מי שהציל את הסוהרת מידיו, היו דווקא אסירים אחרים ששמעו את זעקותיה
גילי סיוון-כהן |
צילום: פלאש 90

עבריין מין מורשע, בן 42, מאזור הדרום המרצה מאסר על הפרת צו פיקוח וצריכת סמים, תקף וחנק סוהרת בבית כלא תוך שהוא צועק לה "תגידי לי מי אני" והיא עונה לו "אתה המלך", כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד האסיר בגין תקיפת עובד ואיומים.

מי שהציל את הסוהרת מידיו היו דווקא אסירים אחרים ששמעו את זעקותיה ובאו לעזרתה.

על פי כתב האישום שהגישה יחידת התביעות של המחוז הדרומי, סוהרת בטחון בבית הסוהר, כאשר במסגרת תפקידה, עליה, בין היתר. לאייש, לתפעל את עמדת היומן וליתן מענה לאסירים, שהתה בעמדת היומן, כאשר הגיע הנאשם אל העמדה וביקש כי הסוהרת תיגש לאגף 4 ותביא עבורו סיגריות בתגובה, ענתה לו הסוהרת כי תטפל בכך.

בהמשך ביצעה הסוהרת ביקורת באגף. אז הבחין הנאשם בסוהרת במהלך הביקורת ושוב פנה אליה ושאל אותה "בדקת לי את הסיגריות" ובתגובה, ענתה לו הסוהרת כי כרגע היא לבד כאגף ואין מי שיניא לו כרגע סיגריות

כעבור כשעתיים וחצי עלתה הסוהרת לקומה השנייה באגף על מנת לסגור את כלל התאים לצורך ספירת ביטחון.

או הבחינה בנאשם כשהוא עומד מחוץ לתאו וביקשה ממנו שיכנס לתא. בתגובה ענה הנאשם לסוהרת "את יודעת שאני סוגר על עצמי. מה הבעיה שלך? את יודעת מה, לא רוצה להסגר", בתגובה, ענתה לו הסוהרת כי קצין המשמרת יגיע ויסגור אותו וירדה מטה חזרה לקומת הקרקע.

האסיר החל ללכת בעקבות הסוהרת תוך שהטיח בה "את חוצפנית", אז דיווחה על כך הסוהרת לקצין המשמרת וביקשה שימשיך טיפול בנאשם. חלפו עוד כשעתיים וכאשר שהתה הסוהרת בעמדה, ניגש אליה האסיר ואמר לה: "את יודעת שאני מכבד אותך.. אני מבקש סליחה על מקודם".

אז ענתה לו הסוהרת "תודה" והנאשם אמר לה "מה את לא מקבלת את הסליחה שלי" והסוהרת השיבה לו "תודה".

באו לעזרה

למחרת בבוקר ניגש האסיר שוב אל עמדת היומן מספר פעמים וביקש מהסוהרת בקשות שונות. להן נענתה ובהמשך כאשר ניגש הנאשם פעם נוספת אל עמדת היומן שאלה הסוהרת את הנאשם, דרך חלון דלת העמדה, "מה אתה צריך תדבר מהדלת. אני שומעת", אז סימן לה הנאשם באמצעות ידיו כי ברצונו שתפתח את הדלת ואמר לה "תפתחי אני רוצה לדבר איתך בפנים".

הסוהרת פתחה את דלת היומן דרך הוראה במחשב, אז תקף הנאשם את הסוהרת בכך שבעודה יושבת על כיסא.

אחז בה בכתפיה, הפילה לקרקע על הבטן כשפניה פונות לקרקע, רכן מעליה, הניח את רגל שמאל שלו על רגל שמאל של הסוהרת, מה שהגביל את יכולת תנועתה, ליפף את ידו השמאלית סביב צווארה, ובידו הימנית הידק את אחיזתו והחל לחנוק את הסוהרת תוך שצעק עליה ״תגידי לי מי אני, תגידי לי מי אני !״, אז הסוהרת אמרה לו "אני מתחננת תעזוב אותי אני לא מצליחה לנשום", אולם הנאשם לא חדל ממעשיו וצעק עליה "את יודעת מה השם שלי, מי אני, מה אני! תגידי לי מי אני!!!" ובתגובה, ענתה לו הסוהרת "אתה המלך" כדי לגרום לנאשם לחדול ממעשיו. אולם הדבר לא סייע לה.

לאחר שזעקותיה של הסוהרת נשמעו רץ אחד האסירים אל דלת הכניסה ליומן, וניסה לפתוח אותה אולם הדלת הייתה נעולה, במקביל, רץ אסיר נוסף אל הדלת האחרת מצדה השני של העמדה, בעט בה בחוזקה עד אשר נפתחה. אחז בנאשם ומשך אותו אל מחוץ לעמדה. עד להגעת הסוהרים. אלה ניסו הסוהרים לכבול את הנאשם, אולם הנאשם השתולל והתפרע עם גופו ורק לאחר שימוש בכח כנגדו, ובסיוע סוהרים נוספים, הצליחו לכבול אותו.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות