ניסו לרצוח את מי שחשדו כי ירו למוות באחיהם

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד חמודה אבו עאמר, 25, וזקרייא אבו עאמר, 20, שניהם מרמלה, לאחר שניסו לרצוח קרובי משפחה על רקע סכסוך משפחתי
גילי סיוון-כהן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד חמודה אבו עאמר, 25, וזקרייא אבו עאמר, 20, שניהם מרמלה, לאחר שניסו לרצוח קרובי משפחה על רקע סכסוך משפחתי.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של ניסיון רצח בצוותא, נשיאה והובלת נשק בצוותא, נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף ונהיגה ללא ביטוח תקף. לחמודה מיוחסות גם עבירה של חבלה בכוונה מחמירה.

מכתב האישום שהוגש עולה כי על רקע מותו של אכרם אבו עאמר, אחיהם של הנאשמים, ועל רקע חשדם שעודיי אבו עאמר, מסעד אבו עאמר וראדי אבו עאמר, מעורבים בגרימת מותו, התגלע סכסוך בין הנאשמים ומשפחותיהם לקורבנות ומשפחותיהם. על רקע זה, בחודש אפריל השנה, החליט חמודה לפגוע בראדי.

לכן, כשזיהה את ראדי ומסעד בפינת רחוב ברמלה, יצא מרכבו (כשהוא ללא רישיון או פוליסת ביטוח) ואיים עליהם "תוציאו אליי את עודיי, אני רוצה לרצוח אותו".

בלי ערך לחיי אדם

על פי כתב האישום, כששמע את הדברים, ראדי החל לרדוף אחרי חמודה שבינתיים ברח בחזרה לרכבו, אך המשיך לרוץ אחרי הרכב הנוסע וזרק עליו חפץ כלשהו, אז שילב חמודה להילוך אחורי והחל בנסיעה מהירה לאחור במטרה לדרוס את ראדי, שקפץ לצידי הכביש ונמנע מהפגיעה.

בהמשך לכך, גמלה בליבם של הנאשמים החלטה להביא למותם של עודיי ומסעד.

לכן, הגיעו ברכב לביתם, כשזקרייא נוהג וחמודה במושב הנוסע ומחזיק בנשק. באותו זמן, עודיי ומסעד עמדו על המדרכה הצמודה לביתם, וכשהבחינו בהם, זקרייא האט את מהירות הנסיעה, וחמודה ירה לעברם ממרחק מטרים בודדים.

מיד לאחר מכן נמלטו.

כתוצאה מהירי, עודיי התמוטט ובוצעה בו החאייה, ועד לרגע זה הוא מונשם בבית חולים, מסעד טופל ושוחרר לביתו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות כי: "המשיבים אינם נרתעים ממאסרים מותנים או מהליכים פליליים התלויים ועומדים נגדם ובמעשיהם הראו כי אין להם כל ערך לחיי אדם".


עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות