נחישות: הגנב פרץ פעמיים לאותו בית תוך שעתיים

ע"פ כתב האישום שהוגש נגד הפורץ, הוא נתפס בפעם השנייה שנכנס לדירה ע"י הדיירת ששמעה רעשים. היא נעלה עצמה בחדרה והזעיקה את המשטרה
נעמה כהן |
פורץ, אילוסטרציה

המזל של הגנב אזל בפעם השהייה שפרץ לאותה דירה, שעתיים בלבד לאחר שנכנס אליה לראשונה.

השוטרים הגיעו בזמן ותפסו אותו לאחר שבעלת הדירה אחרי הפריצה הראשונה לא הצליחה להירדם מהפחד ושמעה את הגנב נכנס שוב לדירתה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות שלוחת שרון, אישה בת 65 התעוררה בבהלה בערב החג האחרון, בשעה 2 לפנות בוקר, כאשר שמעה רעשים מכיוון הקומה התחתונה של ביתה.

היא נעלה את החדר והזעיקה את המשטרה.

שוטרי הסיור שהגיעו, סרקו את המקום ומשלא הבחינו בנאשם גבו את עדות האישה ומבדיקה עלה שהוא קפץ מעל החומה, פתח את חלון המטבח בקומת הקרקע אשר היה סגור, ונכנס דרכו לתוך הבית, נטל את ארנקה של בעלת הבית אשר הכיל מאות שקלים, מטבע זר ו- 4 כרטיסי אשראי ותעודות מזהות.

לאחר שהשוטרים עזבו את המקום, והמתלוננת נעלה שוב את הדלתות וסגרה את החלון, אולם מהפחד והחרדה היא לא יכלה להירדם וכעבור שעתיים , החלה לשמוע שוב רעשים מקומת הכניסה כאשר הפורץ החל לפתוח מגירות מטבח וגרם לרעש. האישה מיד שוב נעלה עצמה בחדר השינה והזמינה משטרה, הפעם השוטרים הגיעו תוך זמן קצר ועצרו את הפורץ על חם.

גנב אלכוהול

בחקירה הוברר כי הצעיר בן ה-27 שנאשם בפריצה רכש בכסף שגנב בפריצה הראשונה משקאות אלכוהוליים וסמים אותם צרך וכאשר היה צריך כסף נוסף החליט לחזור ולפרוץ אותו בית שוב. בבקשה למעצר כד תום ההליכים ציינה יחידת התביעות כי המתלוננת תיארה בעדותה את הפחד אשר חשה וכי נשארה ערה מתוך חשש כי יחזור, חשש אשר התממש.

"רבות כבר דובר בפסיקה על פוטנציאל ההתלקחות בעבירות מעין אלו, קל וחומר כאשר המשיב התפרץ באישון ליל לבית מגורים, תוך ידיעה כי בשעה זו סביר להניח כי בני הבית ישנים, והכל על מנת לגנוב רכוש ומתוך בצע כסף ויודגש, כי הנאשם אכן הפתיע את בעלת הדירה אשר לנה בחדרה, אך זו גילתה תושיית עת נעלה עצמה בחדרה והתקשרה למשטרה, ובכך נמנעה התלקחות האירוע", נכתב בבקשת המעצר.


עו"ד דניאל קליין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות