הסיבה לירי לעבר הפאב? לא הורשו לדבר עם המלצרית

ביהמ"ש הרשיע את אונור קלש, 25, ואת ריצ'רד טוט, 24, בעבירות של ניסיון לחבלה חמורה לאחר שהיו מעורבים באירוע ירי בפאב ברמת גן לפני כשנתיים
אייל חן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בני שגיא, הרשיע, בהתאם להודאתם, את אונור קלש בו 25 וריצ'רד טוט בן 24 בעבירות ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות וסיוע לניסיון שכזה, זאת לאחר שהיו מעורבים באירוע ירי שהתרחש בפאב ברמת גן לפני כשנתיים.

קלש הורשע על פי הודאתו בעבירות של ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, עבירות בנשק (נשיאה) והפרת הוראה חוקית.

טוט הורשע על פי הודאתו בסיוע לניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, בהתחזות כאדם אחר, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, נהיגה ללא רישיון נהיגה ונהיגה בשכרות.

מכתב האישום המתוקן עלה כי במהלך אוגוסט 2021 הגיע קלש עם חברו לפאב ברמת גן, וביקש לשוחח עם אחת העובדות במקום, שבעברה הייתה בת זוגו.

בעלי המקום מנעו ממנו לעשות כך, לאור האמור איים קלש על אחד מהבעלים שישרוף אותו ואת הפאב.

בסמוך לאירוע ומתוך כוונה לפגוע באחד מבעלי המקום, הצטייד קלש באקדח וכשעתיים לאחר מכן הגיע עם טוט ועם שניים נוספים לאזור בו נמצא הפאב.

בעוד טוט חולף על פני המקום וממתין בסמוך לפאב, יצא קלש מהרכב, נעמד בכניסה לפאב וירה לכיוונו של הבעלים.

אחת הנוכחות במקום הדפה את קלש ומנעה ממנו לפגוע בבעלים.

מיד לאחר מכן נמלטו הנאשמים בריצה אל הרכב ונסעו מהמקום. מספר חודשים לאחר מכן, בזמן שהיה אמור להימצא במעצר, שהה טוט בחניון ביבנה וכאשר שוטר שאל לזהותו, התחזה לאחיו.

בהמשך, כאשר נעצר, מצאה אותו המשטרה נוהג כאשר בגופו תוצרי חילוף חומרים של קוקאין וקנביס, בשעה שאינו מחזיק ברישיון נהיגה מכל סוג.

 

עוד בפלילים: הצמיד סכין לצוואר אשתו ברחוב – "תהיי שלי לנצח"

תושבת המרכז שנפלה קורבן לאלימות מצד בעלה, שניצל את תום תקופת ההרחקה שהושתה עליו ושב להכותה. כעת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום אותו הגישה יחידת התביעות שלוחת מרכז, לפני כשבוע, שהו הנאשם והמתלוננת בדירה יחד עם חבריהם. באותן הנסיבות, נתגלע ויכוח בין השניים ובתגובה יצאה המתלוננת עם חפציה מהדירה, כשבכוונתה לנסוע לסבתה. בהמשך לכך, יצא הנאשם בעקבות המתלוננת ובעודם ברחוב, אחז בתיקה האישי וצעק לעברה תוך שמגדפה, שתחזור לדירה פן יכה אותה.

בהמשך, כך לפי כתב האישום, שלף הנאשם סכין והצמיד את המתלוננת לרכב שחנה במקום, חנק אותה באמצעות ידו האחת והצמיד את החפץ אל צווארה באמצעות ידו האחרת. רק עובר אורח שהיה במקום ופנה אל הנאשם, גרם לו לעזוב אותה. כאשר עובר האורח שהזעיק את המשטרה, הוא פנה אל המתלוננת וזאת אמרה לו כי עליו לעזוב לפני שהנאשם וחבריו אשר מאיימים עליה, יפגעו בו. שוטרי תחנת נתניה שהגיעו למקום עצרו את החשוד.


לצפייה ודירוג כבוד השופט בני שגיא


עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות