הסיבה לדקירה? בקבוק החלב נגמר

בן 22 מבית שמש נאשם כי דקר את חברו להוסטל משום שחשד בו כי סיים את בקבוק החלב שלו שהיה במקרר. הנדקר פונה לביה"ח כשהוא סובל מחבלות ברגליו
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד צעיר, בן 22 מבית שמש, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, זאת לאחר שדקר צעיר אחר בהוסטל בו הוא שוהה, לאחר שחשד בו שסיים לו את החלב מהמקרר.

על פי כתב האישום, בשעות הערב של יום שני שעבר, כעס הנאשם על דיירי ההוסטל, על רקע סברתו כי הם שתו את כל החלב שבמקרר, ודרש כי הם ישלמו עבורו. בחדרו של אחד הדיירים החל ויכוח בין הדייר לנאשם שבמהלכו החלה קטטה והשניים החליפו ביניהם מהלומות אגרופים. לאחר מכן עזב הנאשם את החדר, ניגש את אחת המדריכות בהוסטל, הלין בפניה כי אותו אחד שתה את כל החלב שבמקרר ומסר לה "עכשיו אני הולך להיכנס בו".

כעבור כחצי שעה, הלך הנאשם למטבח שבהוסטל ונטל משם סכין גדולה, חזר לחדרו של א.א שבהוסטל, איים עליו באומרו "אתה בן אדם מת" ודקר אותו ברגל שתי דקירות, אשר חתכו את אחד הגידים, הוא אושפז ונותח בהרדמה כללית ושוחרר למחרת.

לאחר האירוע הנאשם השליך את הסכין המגואלת בדם אל אותו הפח והוא נעצר לחקירה במהלכה הודה במיוחס לו, וטען כי הקורבן התגרה בו והכה אותו.

בתוך כך טען הנאשם להגנה עצמית ומסר כי לאחר שרבו הלך אחריו המתלונן עד למטבח, והוא שחשש לחייו, נטל סכין ודקר אותו, אך מייד לאחר מכן סתר עצמו והודה כי הדקירה אירעה למעשה על מיטתו של הקורבן בחדרו.

בגלל ניסיון סחיטה – השליכו רימון לעבר ביתו של קבלן

במקרה שהתרחש לפני כשבועיים התקבל במשטרה דיווח על השלכת רימון הלך לעבר בית ברמת השרון. שני תושבי אזור ת"א נעצרו בחשד לביצוע המעשה וכעת הועמדו לדין.

בתום חקירה של משטרת תל אביב הוגש כתב אישום נגד שני תושבי אזור תל אביב בחשד להשלכת רימון הלם לעבר ביתו של קבלן ברמת השרון זאת לאחר שניסו לסחוט אותו.

לפני כשבועיים נפתחה חקירה עם קבלת דיווח על השלכת רימון הלם לעבר בית ברמת השרון. מיד לאחר האירוע לאחר מרדף נעצרו 2 חשודים בביצוע המעשה. המדובר בבני 37 ו- 38, תושבי יפו ובת ים.

הם הועברו לחקירה במשטרה במהלכה הצליחו החוקרים לאסוף ממצאים רבים נגד החשודים.

מעצרם הוארך מעת לעת.

ובמהלך סוף השבוע הוגשה בבית המשפט כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.


עו"ד מאיר אלמקייס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות