איש חינוך הורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינים

המורה, שהועסק בבית ספר בלוד, הורשע במעשים מגונים כששלח לנערים סרטוני עירום תוך שהוא מתחזה לקטין ודרש מהם בתמורה צילומים מיניים שלהם
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

שופט בית משפט השלום ברמלה, מנחם מזרחי, הרשיע את מורה בבית ספר בלוד הנאשם בעבירות הטרדה מינית, סחיטה באיומים ומעשה מגונה בקטין לאחר שהתחזה לנער, שלח לקטינים סרטון עירום ודרש מהם תמונות בעלות אופי מיני.

על פי כתב האישום בו הורשע, המורה פתח שני פרופילים מזויפים ביישומון "הנגאאוטס", המשמש להעברת מסרים מיידים, ובאמצעותם התכתב עם נערים צעירים כשהוא מציג עצמו כנער חרדי.

במהלך ההתכתבויות, ולאחר שרכש את אמונם של הנערים, החל לנהל עימם שיחות בעלות אופי מיני.

לשם ביסוס זהותו הבדויה שלח הנאשם תמונות עירום שמצא ברשת, וכן סרטון בעל אופי מיני של אחד המתלוננים, שלא ברור כיצד הגיע לידיו.

כמו כן, במסגרת ההתכתבויות הנאשם ניסה לשכנע את הקטינים לשלוח לו תמונות וסרטונים שלהם בעלי אופי אינטימי, כאשר בחלק מהמקרים הנערים נעתרו לבקשותיו, ואילו כאשר הפסיקו להיענות לו – איים על חלקם כי זהותם ידועה לו וכי יפרסם את דברי ההתכתבות ביניהם.

כמו כן, הנאשם פנה לאשתו של המתלונן ושלח לה את סרטון העירום וביקש ממנה כי תשלח אליו תמונה של עצמה אך היא לא עשתה כן ולאחר מכן הוא שאל אותה אם היא רוצה להיפגש וכן אם היא "אוהבת סקס?".

"לא עשיתי כלום"

הנאשם הכחיש מכל וכל את ההאשמות נגדו וטען כי מפלילים אותו, אולם השופט מזרחי תיאר בהכרעת הדין את כל אותן ראיות נסיבתיות ובראשם הימצאות התמונות והסרטון ברשותו של הנאשם, הקשר למספר האמריקאי, החותם הדיגיטלי של כתובת המייל שנותרה במכשירו הסלולארי של הנאשם, כל זאת בלא שהוא העניק להם הסבר מהימן ואמין ואלו מפלילים אותו ומובילים למסקנה, כי יש להרשיעו במתואר בעובדות האישומים.

"אני סבור, שהנאשם הציג מגוון רחב של הסברים ריקים מתוכן, ומנגד שקיימת חזקה עובדתית, שלפיה אדם מודע לתוכן החומרים הדיגיטליים השמורים ברשותו, המחייבת אותו, להעניק הסברים סבירים, ולא להתבצר במילים כגון: "אין לי מושג" – עליו להסביר כיצד הגיעו אלו לרשותו ואין לקבל טענות כלליות, שלפיהן מאן דהוא הפלילו בלא לתמוך טענה שכזו ראייתית", כתב השופט מזרחי.

עוד הוסיף השופט: אני קובע שהנאשם מסר עדות מופרכת שאינה מתמודדת באורח הגיוני עם הממצאים שהוצגו לו ואני דוחה אותה בשתי ידיים… נאשם הפורש בפני בית-המשפט זירת מחלוקת רחבה שלפיה לא היו דברים מעולם, כלומר לא הוא היה האדם אשר יצר קשר עם המתלוננים נשוא האישומים השונים, והנה, מצליחה המאשימה לנקב את אותו בלון רחב שבמחלוקת, ומוכיחה בראיות נסיבתיות אמינות את הקשר שלו לאותן התכתבויות, קורסת ומתפוררת כל הגנתו המבוססת על טענת לא היו דברים מעולם".


לצפייה ודירוג כבוד השופט מנחם מזרחי


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות