ישראל אייזנבאך פדופיל מורשע בהפרת צו פיקוח ובביצוע מעשים מגונים בקטינים

לביהמ"ש המחוזי בי-ם הוגש כתב אישום נגד ישראל אייזנבאך, תושב העיר כבן 40, שביצע מעשים מגונים בילדים בגיל 7-10 והפר צו פיקוח האוסר עליו ליצור קשר קטינים
אייל חן |
מעצר, ארכיון

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד ישראל אייזנבאך, תושב העיר כבן 40, שביצע מעשים מגונים בילדים בגיל 7-10 והפר צו פיקוח האוסר עליו ליצור קשר קטינים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום, הנאשם ישראל אייזנבאך פדופיל מורשע, עבריין מין בפיקוח ונאסר עליו, בין היתר, ליצור קשר בכל אמצעי, להתחבר או לשהות במחיצת קטינים.

במהלך החודש האחרון נהג הנאשם ברכבו, בירושלים, בבית שמש ובמודיעין עלית, כשהוא לא מחזיק ברישיון נהיגה, וניסה בדרכים שונות ובתירוצי שווא לגרום לחמישה קטינים כבני 10-7 להתקרב אליו.

בשני מקרים ביצע מעשים מגונים בשניים מהקטינים.

באחד המקרים, עצר הנאשם את רכבו בסמוך לאחד הקטינים וביקש ממנו לעלות לרכבו תוך שהוא מנסה לפתות אותו בתירוצים שונים כמו למשל "בוא מישהו מחלק סוכריות". הקטין סירב ובתגובה לכך הנאשם יצא מרכבו, אחז את הקטין וביצע בו מעשה מגונה.

לאחר מכן המשיך הנאשם ישראל אייזנבאך לצעוד עם הקטין לכיוון ביתו, אז הבחין באביו של הקטין ונמלט מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפרת צו פיקוח, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בלא הסכמתו ונהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף וכאמור הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, משם גם נמסר כי היא מבקשת לחזק את הקטינים ומשפחותיהם שחשפו את המעשים שביצע בהם הנאשם והובילו למעצרו.

תושב השפלה פרץ למשרד בבת ים וצפה בפורנו

בפעם השניה בתוך מספר שבועות נתפס צעיר תושב השפלה שהוא פורץ למשרד בבת ים ושם הוא לא מיהר לגנוב מכל הבא ליד, אלא ישב על המחשב וצפה בפורנו.

בשבוע שעבר התקבל במשטרה דיווח על חשד לפריצה למשרד ברחוב בן גוריון בבת ים. שוטרי תחנת בת ים שהגיעו למקום אספו ממצאים בזירה ופתחו בחקירה.

מהחקירה עלו ממצאים שהצביעו על חשוד אשר פרץ גם בעבר לאותו המשרד, שם צפה בסרטי פורנו וגנב פנקס צ'קים.

כמה שבועות קודם לכן, נתפס אותו חשוד על ידי שוטרי משטרת בת ים ליד אותו משרד, כאשר במהלך החקירה התברר כי הוא פרץ למשרד, התיישב מול המחשב וצפה בסרטי פורנו.

כתוצאה מביצוע פעולות חקירה מהירות ומקצועיות הגיעו חוקרי משטרת בת ים לזהותו של החשוד והוא נעצר על ידי שוטרי משטרת מודיעין עילית והוא הועבר לחקירה במשטרת בת ים.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות