הסכסוך בין הספרים הוביל להעברת מידע וגניבת 150 אלף שקלים

כתב אישום הוגש נגד ספר, 27 מרחובות, ולפיו במסגרת יריבות עם ספר אחר, הוא פרץ לביתו וגנב, ביחד עם אחרים, את הכסף. בתמורה לתיעוד הדירה הוא קיבל סכום נוסף
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

סכסוך בין ספרים באזור רחובות הוביל את אחד מהם להעביר מידע וצילומים למספר גנבים אודות כתובת הבית של הספר השני, בידיעה שמחזיק במקום סכום כסף רב, ואלה ביום העצמאות, פרצו לבית וגנבו 150 אלף שקלים.

היום (יום ד') הוגש נגד הנאשם, בן 27 מרחובות כתב אישום. במקביל לכתב האישום מבקשת המדינה להותיר את הספר במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

בבקשה צוין על ידי יחידת התביעות כי קיימת מסוכנות הנלמדת ממעשי הנאש אשר חבר לחולייה אחרת שהתפרצה למקום, מסר את המידע אודות ביתו של המתלונן בידיעה כי הוא ספר במקצועו ומחזיק בביתו סכום כסף גדול שאכן נגנב.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות, של המשטרה, שלוחת שפלה מרכז, בין הנאשם למתלונן קיימת היכרות מוקדמת, כאשר הנאשם והמתלונן ספרים במקצועם וביניהם סכסוך.

בערב יום העצמאות, קשר הנאשם קשר עם אחרים אשר זהותם אינה ידועה לתביעה, להתפרץ לביתו של המתלונן והוא העביר להם מידע ופרטים אודות המקום ואלה התפרצו לבית וגנבו כ-150 אלף שקלים.

עבר מרשיע

המתלונן מסר כי יצא עם אשתו ביום העצמאות, חזר בערב וגילה כי ביתו נפרץ. בחקירתו הנאשם הרחיק עצמו מאירוע הפריצה, אולם לאחר שהטיחו בו ראיות מיום האירוע, בהם הוא מתועד מצלם את סביבת ביתו של המתלונן, ומדבר בטלפון.

הוא הודה במיוחס לו כי אכן קיבל פרטים אודות ביתו של המתלונן, והעביר את פרטי הדירה לאחרים אשר התפרצו אליה, והוא בתמורה קיבל לידיו 10 אלף שקלים עבור המידע.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים, צוין על ידי יחידת התביעות כי קיימת מסוכנות הנלמדת ממעשי הנאש אשר חבר לחולייה אחרת שהתפרצה למקום, מסר את המידע אודות ביתו של המתלונן בידיעה כי הוא ספר במקצועו ומחזיק בביתו סכום כסף גדול שאכן נגנב. כמו כן הדגישו כי לחובתו של הנאשם הרשעות קודמות כולן בעבירות אלימות, האחרונה משנת 2020, בגין הרשעתו משנת 2016 פציעה שעבריין מזויין אף ריצה מאסר בפועל לתקופה של 8 חודשים.


עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות