בן 41 מת"א נאשם בניהול רשת ליבוא נשים לזנות

כתב האישום שהוגש לביהמ"ש המחוזי מייחס לאליעזר מאסטר עבירות חמורות ולפיהן גייס נשים ממדינות שונות ופיתה אותן להגיע לישראל לעבוד במתן שירותי מין
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד אליעזר מאסטר, בן 41, מתל אביב, לאחר שניהל רשת לייבוא נשים לישראל ולהעסקתן בזנות.

במסגרת הרשת שניהל, הביא ארצה 15 נשים זרות לשם עיסוק בזנות וחי על רווחיהן. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום שהוגש עלה כי אליעזר מאסטר ניהל במשך כשנתיים רשת שעסקה בהבאת נשים מחו"ל לשם עיסוק בזנות בישראל. במהלך התקופה, הציע מאסטר לנשים מחו"ל לעבוד בעסק, איתר וגייס נשים מארצות שונות המעוניינות במתן שירותי מין בתשלום, שוחח איתן וגרם להן להגיע לארץ לעבודה בזנות, לתקופות שונות.

מאסטר קבע, בין היתר, את תנאי ההעסקה, הסכום שישולם בגין מעשי הזנות והנתח שיגרוף מתוכו לכיסו האישי.

מאסטר תדרך את הנשים כיצד עליהן להיערך להגעתן לביקורת הגבולות בישראל על מנת שכניסתן ארצה תאושר ואף שלח להן הזמנה לביקור בישראל, אותה היה עליהן להציג בביקורת הגבולות כדי להקל על מעברן.

אליעזר מאסטר ביקש מהנשים טרם הגעתן לישראל לשלוח לו תמונות ארוטיות לצורך פרסומן באתרים יעודיים לצריכת שירותי מין ופרסם מודעות באתרים אלה.

בנוסף, התכתב עם הלקוחות באופן הנחזה בפניהם כאילו הם מתכתבים עם אישה המציעה שירותי מין בתשלום, קבע את סכום התשלום שישולם לאישה, ערך את סידור העבודה של הנשים וניתב בין הלקוחות לנשים.

לאחר מתן שירותי המין והתשלום ע"י הלקוח קיבל מאסטר מהנשים את חלקו ברווח, במזומן, לפי הסיכום המוקדם ביניהם.

ניצול של מצוקה כלכלית

סשה הינה אזרחית אוקראינה שהתגוררה בברלין.

על רקע מצוקתה הכלכלית, שוחחה עם מאסטר על אפשרות עבודתה בזנות בעסק שלו בישראל.

בשיחה תדרך מאסטר את סשה כי עליה למחוק ממכשירה הנייד כל ראייה המרמזת על עיסוקה בשירותי מין, זאת במטרה להונות את רשויות ההגירה בישראל ולעבור את הגבול בנמל התעופה.

הנאשם העביר לסשה "הזמנה לביקור בישראל" ובה פרטיו האישיים, על מנת להקל על מעברה בגבול.

על פי כתב האישום, לאחר שאישר בטלפון לנציג מביקורת הגבולות את הגעתה אליו, סשה שוכנה בדירה ששכר עבורה מאסטר והחלה לעבוד במתן שירותי מין במשך כשבוע ימים,

במסגרתו קיבלה תשלום של 1,200 שקלים לשעה ו-800 שקלים לחצי שעה של קיום יחסי מין מלאים עם לקוחות.

סשה נתנה בימים אלה שירותי מין ל-10 לקוחות והרוויחה סך של 9,400 שקלים מתוכו העבירה חלק לאליעזר מאסטר.

כתב האישום מגולל את סיפורן של 14 נשים נוספות, כולן אזרחיות רוסיה, שהובאו לארץ במטרה לעסוק בזנות.

הנשים המועסקות הרוויחו בתקופה זאת סכום שעולה כדי מאות אלפי שקלים, מתוכו אחוז נכבד הועבר למאסטר, בהתאם לסיכום בינו לבין כל עובדת. כניסתן של חלק מהנשים ארצה סורבה, לאחר שעוררו את חשדם של בקרי הגבול.

בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות כי "מסוכנות המשיב באה לידי ביטוי בכך שניהל עסק כלכלי במסגרתו גרם לנשים לעזוב את ארץ מולדתן לשם עבודה בזנות, תוך שפעל באופן מתוחכם, ללא כל מורא מן החוק לאורך תקופה ארוכה, גרף רווחים כספיים וחי על חשבונן של הנשים. המשיב אף הורה לנשים למחוק כל זכר להתכתבות ביניהם, ואף הנחה אותן למחוק תמונות ארוטיות מהמכשירים הניידים שלהם, על מנת למנוע את תפיסתן. כל אלה עשה תוך שהעסיק את הנשים בזנות, קבע תנאים לאופן אספקת שירותי המין, שלט בנשים וניתק אותן ממולדתן ומכל מערכת תמיכה".


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות