אישום: מתנדב במשטרה ירה בחשוד ללא הצדקה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד המתנדב מתחנת מודיעין, ולפיו הוא גרם לפציעתו של אדם אחר משום שחשד כי הוא נוהג ברכב גנוב
גילי סיוון-כהן |
משטרת התנועה בפעולה. צילום: דוברות המשטרה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד עומר הילאלי, מתנדב בתחנת מודיעין במשטרה, וזאת לאחר שירה ופצע את המתלונן שנחשד נוהג ברכב גנוב, זאת ללא כל צורך או הצדקה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק ונחקר על ידי צוות מרכז במחלקה לחקירות שוטרים, במהלך משמרת קיבל הנאשם ושוטרת שהייתה עמו דיווח על חשד לרכב גנוב במודיעין בו נהג המתלונן. המתלונן נעצר כשהגיע לרמזור בצומת שילת, אז יצאה השוטרת מהניידת והתקדמה לעבר הרכב כשהיא אוחזת בידה הימנית במכשיר טייזר.

השוטרת צעקה למתלונן להרים את ידיו למעלה והוא עשה כהוראתה והרים את ידיו למעלה. במקביל יצא הנאשם מהניידת והחל ללכת לכיוון הרכב, שלף את נשקו האישי ודרך אותו ללא כל צורך או הצדקה. במקביל לפתיחת דלת מושב הנוסע על יד השוטרת, פתח הנאשם את דלת הרכב בצד הנהג, תפס באמצעות ידיו את גופו של המתלונן וירה מנשקו ירייה אחת שפגעה באזור מפרק כף ידו של המתלונן ובשמשת הרכב.

לאחר שהוציא הנאשם את המתלונן בכוח מהרכב, כך מפורט עוד בכתב האישום, בעודו מדמם מידו, הכה הנאשם את המתלונן בראשו. בדו"ח פעולה תיאר הנאשם בכזב, כי בעת ביצוע המעצר, שלף את האקדח וכי המתלונן התנגד למעצרו באופן שדרש עימות פיזי, במהלכו 'נפלט כדור' ממנו נפצע המתלונן. כתוצאה ממעשיו של הנאשם המתלונן נזקק לטיפול רפואי ונגרמו לו שברים בכף ידו.

כתב אישום: המטפל הסיעודי "חגג" על כספי המטופלים הקשישים

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד מטפל סיעודי בקשישים שהונה אותם בזמן עבודתו בבית אבות בבני ברק בסך של כמאה אלף שקלים.

חפני כחודש וחצי, נפתחה חקירה, עם קבלת מספר תלונות בגין חשד להונאת קשישים על ידי עובד, מטפל סיעודי בקשישים, בבית אבות בבני ברק. מהחקירה עלה כי העובד החשוד, שבמסגרת תפקידו סייע לקשישים, פעל בשיטה ייחודית כאשר נכנס לחדריהם של הקשישים, נטל את המכשיר הסלולארי שלהם וחייג למכשיר הסלולארי שלו על מנת לדעת מה המספר שלהם. בתוך כך, לקח הנאשם את כרטיס האשראי שלהם, התחבר אף לאפליקציה של הכרטיס ובכך גילה את הקוד הסודי של הכרטיס וזאת על מנת לבצע עסקאות ולבצע משיכות מכספומטים.


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות