אישום: התפרץ לשישה בתי עסק בת"א בתוך שבוע

כתב אישום הוגש נגד תושב אור עקיבא, 26, ולפיו מתחילת החודש הוא הספיק לפרוץ למספר חנויות בתל אביב תוך שהוא גורם להן נזק רב וגונב מהן סכומי כסף גדולים
נעמה כהן |
אילוסטרציה

בתום חקירה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב אור עקיבא בן 26, אשר התפרץ לשישה בתי עסק שונים בתל-אביב, במהלך שמונה ימים.

על פי החשד, הנאשם פרץ למקומות באמצעות הפעלת כוח על הדלתות, שבירת דלתות ומנעולים, חיטט במגירות ובקופות וגנב מהעסקים סחורה וכסף מזומן רב.

על פי כתב האישום, מסע ההתפרצויות החל ב-4 באפריל בשעות הלילה לגלידריה ברחוב הירקון וגנב 2,000 שקלים מהקופה.

כעבור יומיים , שבתון חג הפסח, התפרץ הנאשם לאור יום, במהלך ארבע שעות בלבד, לשלושה בתי עסק שונים: מתחם עבודה שיתופי ובנק, שניהם ברחוב הארבעה ומחסן סופר ברח' יגאל אלון וגנב מבתי העסק סחורה מחשבים ניידים וכסף מזומן.

ימים ספורים לאחר מכן, ב-12 באפריל, בשעות הלילה המאוחרות, במשך מספר דקות בלבד ביצע הנאשם שתי התפרצויות נוספות לתיאטרון ברחוב אמזלג ולבית עסק ברחוב שבזי וגנב כסף מזומן.

לאחר חקירה הצליחו השוטרים לזהות את הנאשם ולקשור אותו להתפרצויות לבתי העסק השונים שנפרצו בתל-אביב.

החשוד זוהה על ידי שוטרי סיור לב תל-אביב וניסה לברוח, אולם נתפס ונעצר לחקירה בימים האחרונים כאמור, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל-אביב כתב אישום בעבירות התפרצות וגניבה ובקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

השוטרים לא מצאו את סרטון האבטחה – החשוד בפריצה שוחרר

עוד בחדשות: שוטרים עצרו גבר בשנות ה-40 לחייו, בחשד להתפרצות וגניבת קופה וכאשר הגיעו לבית משפט טענו שזיהו אותו דרך סרטון האבטחה. השופטת ביקשה לבחון את הסרטון אולם אז התברר שהוא אינו בידי השוטרים ועל כן החשוד שוחרר ללא תנאים מגבילים.

מעצרו של החשוד התבצע בעקבות אירוע פריצה שהתרחש לפני מספר ימים. השוטרים הוזעקו לחניון באזור המרכז בעקבות אירוע פריצה שבמהלכו נגנבה קופה. השוטרים עצרו חשוד במעשה וזה הכחיש את המיוחס לו ואף אישר שהיה בקרבת מקום אך שלל כי הוא שנצפה פורץ לקופה. למרות זאת החליטו השוטרים להביא אותו לבית המשפט על מנת להאריך את מעצרו בארבעה ימים.

בבית המשפט נטען על ידי המשטרה, כי שוטרים ראו את הסרטון של ההתפרצות וזיהו את החשוד, אולם אין עדים למעט מצלמות האבטחה. כאשר הסנגורית ביקשה שיציגו את הסרטון לבית המשפט, נאמר על ידי נציג המשטרה כי בתחנה מנסים לאתר את הסרטון ללא הצלחה. "קיים סרטון שהוצג לחשוד והחשוד טען שזה לא הוא. כל הבקשה נסמכת על בסיס אותו סרטון והמאשימה במקשת להאריך מעצר של אדם, היא מגיעה לביהמ"ש ללא הסרטון שעליו מתבססת כל הבקשה. לכן אני סבורה שבנסיבות האלה, שהחשוד אומר שזה לא הוא, על ביהמ"ש לשחרר את החשוד לאלתר", אמרה הסנגורית.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות