כתב אישום: הודיה פליסיאן פיתתה את הקורבן להזמינה לביתו – ואז שדדה אותו

זוהר כהן, 24, והורדיה פיליסיאן, 34, שניהם מראשל"צ, נאשמים כי יזמו מפגש מיני בדירה של אדם בבני ברק וניצלו את ההזדמנות לאיים ולתקוף אותו כדי לגנוב ממנו כסף
דניאל בן חמו |
איש עסקים נחטף לאחר שפותה על ידי נערת פיתוי
צו סגירה, צילום אילוסטרציה

כתב אישום הוגש נגד זוהר כהן, 24, והודיה פיליסיאן, 34, שניהם מראשון לציון, לאחר שאלו על פי החשד קשרו מזימה שכללה יזימת מפגש מיני בתשלום של הודיה עם הקורבן בדירתו שבבני ברק, והזמנה למקום את זוהר תוך כדי מתן מיקום מדויק והשארת הדלת פתוחה, הם גם גנבו מהדירה כסף מזומן בסך של 5,000 שקלים.

במקביל לכתב אישום מבקשת הפרקליטות להותיר את שני הנאשמים במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

"השניים", כתבו נציגי הפרקליטות בבקשת המעצר, "ניצלו אדם קל טרף, בחולשתו, תוך שהמשיבה פיתתה אותו ליפול למלכודת, בתיאום עם המשיב, שהכה בו, ללא רחם, בדירתו.

קורבן העבירה מצא עצמו חבול ומושפל, לאחר שהמשיבים התאכזרו אליו, הפעילו כלפיו אלימות ונטלו את כספו".

מכתב האישום עלה כי לפני כחודש סיכם המתלונן (ל.ר) עם פיליסיאן, דרך אפליקציה, לקיים מפגש מיני בעד תשלום. השניים קבעו להיפגש במועדון בפתח תקווה ובילו בו במשך כשעה וחצי, לאחריה עזבו והגיעו למלונית בעיר, בה שכר המתלונן חדר לפי שעה. במהלך הדברים, התכתבו כהן ופיליסיאן אחד עם השנייה, באמצעות אפליקציה במכשיר הנייד, וסיכמו ביניהם לשדוד את המתלונן.

פיתוי למלכודת

כאשר הגיעו המתלונן והנאשמת לדירתו בבני ברק, שלחה הודיה פיליסיאן תצלום של רחבת הכניסה לבניין המגורים של המתלונן, לצד כתובת הדירה, לכהן, על-מנת שהנאשם יבוא למקום וישדוד עמה בצוותא, את המתלונן בדירתו. כאשר הגיע כהן לבניין המגורים, הודיה פיליסיאן הכווינה אותו במסרונים ממכשירה הנייד ופתחה את דלת הכניסה. כהן הלם במכות אגרוף לראשו של המתלונן ולאחר שזה הוכה ונפצע, נטלו כהן ופיליסיאן מהדירה כסף מזומן בסך של 5,000 שקלים וטלפון נייד ועזבו את המקום. כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלונן שברים באזור הלסת, הוא טופל בבית החולים ועבר ניתוח.

במקביל לכתב האישום מבקשת המדינה להאריך את מעצרם של שני הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט ציינו נציגי הפרקליטות כי "המשיבים ניצלו אדם קל טרף, בחולשתו, תוך שהמשיבה פיתתה אותו ליפול למלכודת, בתיאום עם המשיב, שהכה בו, ללא רחם, בדירתו. קורבן העבירה מצא עצמו חבול ומושפל, לאחר שהמשיבים התאכזרו אליו, הפעילו כלפיו אלימות ונטלו את כספו".


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות