ניסיון ההימלטות של החשוד המבוקש: התחזה לשליח וולט

יוסף וחמד מנסור, 21 מתל אביב, נאשם כי בעת ניסיונו לברוח מהשוטרים, התחזה לשליח וולט, ביצע עבירות תנועה חמורות וגם לפציעתו של אחד השוטרים
אייל חן |
שליח וולט, ארכיון. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד יוסף מוחמד מנסור, 21 תושב תל אביב, שברח משוטרים לאחר שנתפס חוצה בנסיעה צומת באור אדום, תוך סיכון חיי אדם ופציעת אחד מהשוטרים.

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים רכב מנסור על קטנוע בתל אביב כאשר לוחית הזיהוי שלו מוסתרת על ידי ארגז של חברת השליחויות "וולט" ואילו הוא אינו עובד החברה.

מנסור חצה צומת רחובות ברמזור אדום תוך סכנת התנגשות של כלי רכב בקטנוע שלו.

זוג שוטרים אשר שנכחו בסמוך החלו לנסוע אחריו.

בהגיעו לצומת הבאה, כך מפורט בכתב האישום, חצה שוב עם קטנועו באור אדום.

כאשר השוטרים כרזו לו לעצור בצד הדרך, המשיך בנסיעה מהירה כדי להימלט תוך שהוא חוצה עם הקטנוע מעברי חציה להולכי רגל, צמתים נוספים באדום, נוסע על המדרכה ונגד כיוון התנועה, תוך שכלי רכב רבים נוסעים מולו וסוטים ממסלולם כדי להימנע מתאונה קטלנית.

כאשר השיג אותו האופנוע המשטרתי, התנגש בו מנסור בכוונה, כדי למנוע עיכוב או מעצר. כתוצאה מכך נפלו השוטרים אל הכביש ומנסור נפל גם הוא והחל במנוסה רגלית.

אחד מהשוטרים החל במרדף רגלי אחר מנסור ותפס אותו בעודו מסתתר בחצר בית סמוך למקום.

השוטר השני נחבל באורח חמור בשל הפגיעה שנגרמה מנפילתו לכביש והובהל לחדר טראומה בבית החולים, בו אובחן עם שבר בירך.

בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות כי "מעשיו של המשיב, כמתואר לעיל, הינם נטולי רסן המלמדים על זלזול בחיי אדם, שכן במעשיו יצר סיכון ממשי לחיי השוטרים, לשלומם וכן לביטחונם של הנהגים והולכי הרגל בכביש…".

עוד בחדשות: ראש עיריית קריית מוצקין נאשם בקבלת שוחד

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, בגין עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, פגיעה בפרטיות ושיבוש מהלכי משפט. כתב האישום הוגש על-פי החלטת פרקליט המדינה. בנוסף, הוגשו כתבי אישום נגד יוסי דואק, בעל מקומון באזור הקריות ומי ששימש כמ"מ ראש עיריית קריית ביאליק ונחשב למקורב לצורי; יוסי סטלקול, ששימש כמנהל מערכות המידע בעיריית קריית מוצקין; ודובי שפיגלר, תושב קריית מוצקין, בגין מתן שוחד לצורי.

בד בבד עם הגשת כתבי האישום, הוגשה הודעה על הסדר טיעון נגד נותן השוחד במסגרתו מתבקש בית המשפט להרשיע את שפיגלר, על פי הודאתו, במתן שוחד לצורי.

כתב האישום שהוגש נגד צורי, באמצעות עורכות הדין אלכסנדרה קרא ושרה גרין, כולל שני אישומים. האישום הראשון מייחס לחיים צורי ויוסי דואק לקיחת שוחד מדובי שפיגלר. על פי הנטען, במהלך שנת 2017 פנו צורי ודואק לשפיגלר, שהיה באותה עת פעיל בסיעת "רוח חדשה" שמתמודדת בבחירות לרשויות המקומיות נגד סיעתו של צורי, והציעו לסדר לו ולרעייתו עבודה במסגרות של עיריית קריית מוצקין, ובתמורה העביר שפיגלר מידע ותכנים מתוך קבוצת וואטסאפ של פעילי "רוח חדשה".


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות