צפו: שוד מוצרי טיפוח מסופרפארם בחולון

שני תושבי מזרח ירושלים נאשמים כי הגיעו לסניף סופר פארם, איימו על המוכרים ולאחר שריססו גז פלפל שדדו מוצרי טיפוח וחשמל בשווי 12 אלף שקלים
נעמה כהן |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

שוטרי תחנת חולון פענחו שוד בסניף של סופר פארם בעיר, לאחר שרוסס גז פלפל על עובדי הסניף ונשדדו מוצרי חשמל וטיפוח ‏בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום.

תחילתה של החקירה לפני קצת יותר מחודש, עם קבלת דיווח במוקד המשטרה על שוד בסניף סופר פארם ברחוב המרכבה חולון, במהלכו נכנסו שני חשודים, איימו על המוכרים, ריססו גז פלפל ושדדו מוצרי טיפוח, בשמים ומוצרי חשמל בשווי 12 אלף שקלים.

במהלך החקירה שהתנהלה בתחנת חולון במרחב איילון, תוך ביצוע פעולות חקירה רבות ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמת הצליחו החוקרים לאתר ולעצור את החשודים במעשה.

החשודים, תושבי מזרח ירושלים (בגילאי ה-20 לחייהם), כשאחד מהם אמור לשהות במעצר בית, כאמור נעצרו והועברו לחקירה. מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בתל אביב, ואתמול הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום.

עוד בחדשות: שני נאשמים בהסעת המחבל לפיגוע בתל אביב

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד חמזה אבו גאנם, בן 32 מרמלה ועומר אזברגה בן 24 מכסיפה, בגין הסעת המחבל אשר רצח את אור אשכר ופצע את מיכאל אסודון ורותם מנסנו.

השניים מואשמים רק בהסעת שב"ח מאחר וטענו כי לא ידעו שמדובר במחבל.

לפני כשבועיים, ארע פיגוע רצחני ברחוב דיזינגוף בעיר תל-אביב, במהלך הפיגוע נפצעו שלושה באורח אנוש, קשה וקל, כאשר המפגע ירה בצווארו של אור אשכר אשר אושפז במצב אנוש בבית-החולים "איכילוב" שבעיר תל-אביב, שם נפטר מפצעיו וכן, בכתפו הימנית של רותם מנסנו ובפניו של מיכאל אסודון, אשר אושפזו אף הם בבית החולים.

אזברגה ואבו גאנם, הינם בני־דודים שהסיעו את המפגע, תושב נעלין, אשר לא החזיק בידו אישור או היתר שהייה כדין אל ליבה של העיר תל־אביב בערב יום חמישי, צאת חג פורים, בשעה בה מבלים רבים שהו ברחובותיה של העיר ופקדו את בתי־העסקים שבה ומקומות בילוי נוספים. אבו גאנם סיע את המפגע ממחסום מכבים אל מחסום חשמונאים, שם פגשו הם את אזברגה שהסיע את המפגע אל רחוב דיזנגוף בעיר תל-אביב וזאת בתמורה לסך של 100 שקלים.


עו"ד מיכל אופיר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות