תושב באר שבע נאשם בגניבת כספים מהמקווה

לביהמ"ש הוגש כתב אישום ובקשה למעצר נגד הנאשם, בן 48, בגין מעורבותו באירוע של פריצה למקווה וגניבת כסף מקופה ממוחשבת שבמקום
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

לבית המשפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד נאשם, תושב העיר באר שבע, בגיל 48, בגין מעורבותו באירוע של פריצה למקווה וגניבת כסף מקופה ממוחשבת שבמקום.

מכתב האישום עולה כי בחודש שעבר, ב-4 בפברואר, התפרץ הנאשם, ביחד עם אדם נוסף שזהותו אינה ידועה, למקווה "היכל שלמה" בעיר באר שבע ובאמצעות מכשיר חד, פרצו את קופת הכספים וגנבו משם כ-2,000 שקלים.

חוקרי משטרת תחנת באר שבע פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על האירוע, והצליחו במלאכת איסוף הראיות, לגבש תשתית ראייתית למעורבותו של הנאשם באירוע, שהתבסס, בין היתר, בגילוי DNA של הנאשם מכתמי דם שנמצאו במקום ומכפפה שהותיר הנאשם בזירה.

בעקבות הגילוי הפורנזי, הנאשם נעצר ובית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו ועם סיום חקירת המשטרה, שנוהלה בתחנת באר שבע, הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב, כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בחדשות: רצח את חברו ביום הולדתו – נידון ל-30 שנות מאסר

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על רון נחום, 59, 30 שנות מאסר, בגין רצח ארטיום ווילוב ז"ל ושיבוש מהלכי משפט. "עסקינן", כתבה השופטים בגזר הדין, "ברצח של אדם צעיר שחייו נגדעו ביום הולדתו, באופן סתמי בדרך שאינה ידועה, אך הותירה אחריה זירה מדממת וכואבת". בפרקליטות מסרו לאחר גזר הדין כי מדובר לא רק במי שרצח את חברו אלא גם במי שהתייחס "באופן שאינו מכבד את המנוח בעת שזרק אותו לאשפה במערומיו".

על פי כתב האישום שהגישה נחום רצח את המנוח במועד שבו חל יום הולדתו של המנוח. לאחר הרצח, גרר נחום את המנוח מדירתו לעבר חדר אשפה הנמצא בסמיכות, כאשר המנוח מעורטל, חזר לדירתו ופעל להעלים ראיות למעשה הרצח. כשבועיים לאחר הרצח נמצאה גופתו של המנוח באתר הפסולת חירייה, בתוך ערימה גדולה של אשפה.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרכב בראשות השופט רענן בן יוסף, השופט ציון קפאח והשופטת אירית קלמן ברום, גזר על נחום 30 שנות מאסר, בגין הרשעתו בעבירות רצח ושיבוש הליכי משפט


עו"ד יניב זוסמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות