הנקמה של האישה שסירבו לשלם לה על סקס

המשטרה עצרה אישה כבת 35, תושבת ראשל"צ, בחשד שהזמינה את תקיפתו של גבר שפגשה באתר הכריות וקיימה עימו יחסי מין, אך הוא סירב לשלם לה עבורם
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

בשביל יחסי מין צריך לשלם?

המשטרה עצרה את תושבת ראשון לציון, בת 35, בחשד שהכירה בחור דרך אפליקציה וקיימה עימו יחסי מין, בסוף הערב ביקשה ממנו תשלום ושהוא סירב לשלם הזמינה מכר לדירה וביחד היכו אותו.

בית המשפט האריך את מעצרם ב-4 ימים.

מדובר באירוע שהתחיל כאשר החשודה הכירה בחור באמצעות אתר הכרויות לעשירים "לוקסר", השניים קבעו להיפגש. במהלך אותו מפגש הם קיימו יחסי מין בהסכמה. בסיום אותם יחסים, החשודה ביקשה מהמתלונן לשלם כסף עבור אותם יחסים, הוא בתגובה סרב ואמר שההבנה הייתה אחרת, שהוא לא אמור לשלם עבור אותם יחסים.

לאחר מכן, החשודה התקשרה למכר שלה, תושב אשקלון בן 25 ואמרה לו כי יש לה בעיות כלשהן והוא הגיע לדירתו של המתלונן, שם שניהם היכו את המתלונן מכות נמרצות, גרמו לו לחבלה חמורה בפניו.

כמו כן, נטלו ממנו כ-400 שקלים וכן את הטלפון האישי שלו.

ללא עבר פלילי

לאחר קבלת התלונה, הצליחה המשטרה לאתר את השניים ואתמול הם הובאו להארכת מעצר שם נטען על ידי נציג המשטרה כי הטלפון של המתלונן נתפס אצל החשודה וכנגד שני החשודים יש צבר ראיות שקושר אותם למעשה.

"החשוד שמר על זכות השתיקה והשנייה מסרה גרסה, היא טוענת שיחסי המין בוצעו בחוסר הסכמה, בכוח, ולכן היא פעלה כפי שפעלה. היא קושרת עצמה לאירועים ואף מעבר לכך וטוענת שזה בוצע עקב המעשים שהוגדרו לטענתה כחוסר הסכמה", אמר נציג המשטרה.

הסנגור של החשודה, טען כי מדובר בחשודה ללא עבר פלילי בכלל, אמא יחידנית לילדה, מתפרנסת מעבודות מזדמנות ומנסה לעשות כל מה שאפשר כדי להתקיים. "היא בדעתה לא מעוניינת לקיים איתה יחסי מין והוא עושה מה שעושה בכוח כשהוא כנראה תחת חומרים פסיכו-אקטיביים או חומרים אלכוהוליים, ואז הכי נוח להגיע למשטרה ולהגיד שהוא הותקף ולהגיד שהוא שבוצעו נגדו פעולות אלימות כאלה ואחרות ומי יעצרו? אותה", אמר הסנגור.

השופטת שלי קוטין שהאריכה את מעצר החשודים בארבעה ימים, ציינה בהחלטתה כי קיים חשד סביר כנגד החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם, הנדרש לשלב זה של ההליך, ובנוסף, שוכנעה כי מתקיימות עילות מעצר של מסוכנות בעוצמה מספקת לעת הזו של ההליך וזאת, בהתחשב בחשדות וחשש לשיבוש החקירה.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות