אישום: היכה וריסס מפגין נגד הרפורמה המשפטית

תושב קרית אונו, 68, נאשם בגרימת חבלה חמורה למפגין שהגיע למחות על ההפיכה המשפטית ליד שגרירות בריטניה בשבוע שעבר, להגנתו טען: "תקפו אותי"
גילי סיוון-כהן |
ההפגנה בשבוע שעבר מחוץ לשגרירות בריטניה. צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושב קריית אונו בן 68, בגין גרימת חבלה חמורה כלפי מפגין במהלך המחאה ליד שגרירות בריטניה בשבוע שעבר.

בחקירתו אמר הנאשם כשראה את הסרטון: "רואים אותי מותקף ומוקף באנשים הנחמדים האלה אחר כך הם הולכים להתבכיין".

על פי כתב האישום, הנאשם רחמים משה, נהג ברכבו, על רחוב הירקון, עד אשר דרכו נחסמה בשל ההפגנה ואז יצא הנאשם מהרכב, שעט לעבר המפגינים והתיז לעברם תרסיס המשמש לניקוי מעצורים ולניקוי כללי.

בתגובה לכך, על מנת להפסיק את מעשיו של הנאשם, ניגש המתלונן לעבר הנאשם וניסה להוציא את מיכל התרסיס מידו ואילו הנאשם תקף אותו בכך שהתיז את התרסיס לעברו ופגע בפניו.

בהמשך, ניסה המתלונן להרחיק את ידו של הנאשם מעליו ואילו הנאשם שב ותקף את המתלונן, בכך שחבט באפו באמצעות מיכל התרסיס. אז, נהדף הנאשם על ידי המתלונן ומפגינים נוספים שזהותם אינה ידועה למאשימה ועוכב על ידם, עד להגעת כוחות משטרה למקום.

בחקירתו טען הנאשם כי ירד מהרכב וביקש כי יפנו את הדרך ואז ניגש אליו המתלונן והיכה בפניו עם מגפון.

הוא שלל שימוש במיכל הגז אלא לאחר שהדף את המתלונן, מצא את המיכל על הרצפה והרים אותו על מנת להדוף מעליו את מי שהתנפלו עליו, בכך שריסס באוויר.

בהמשך כשהחוקרים הטיחו בו את התקיפה שביצע, טען שלא זכר אולם למראה אח"כ אמר: "רואים אותי מותקף ומוקף באנשים הנחמדים האלה אחר כך הם הולכים להתבכיין".

עוד בחדשות: כתב אישום על שוחד נגד ראש עיריית אור עקיבא

לבית משפט המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, המייחס לו עבירות שחיתות שלטונית במהלך השנים 2020-2013, במסגרת תפקידו כראש העיר.

כתב האישום הוגש על פי החלטת פרקליט המדינה.

כתב האישום מייחס לאדרי שישה אישומים שונים של לקיחת שוחד, בקשת שוחד והלבנת הון בסך מאות אלפי שקלים, וכן עבירות של גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט, עבירות מס ועבירת אלימות (סה"כ עשרה אישומים). שווי הכספים שקיבל אדרי בעבירות אלה נאמד בלא פחות מ- 569 אלף שקלים.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות