מלצר מאילת נאשם באונס קטינה בת 17

פרקליטות מחוז דרום הגישה לביהמ"ש המחוזי בב"ש את כתב האישום נגד אריה וייטחוביץ מלר, 26, ולפיו הוא ביצע את המעשים בנערה שהכיר במסעדה שבה הוא עובד
נעמה כהן |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד פרקליטות מחוז דרום הגישה לביהמ"ש המחוזי בב"ש את כתב האישום נגד אריה וייטחוביץ מלר, 26, ולפיו הוא ביצע את המעשים בנערה שהכיר במסעדה שבה הוא עובד מלר, בן 26 מאילת, זאת לאחר שאנס נערה כבת 17, שפגש במסעדה בה הוא ממלצר.

מכתב האישום עלה כי לפני מספר שבועות המתלוננת, כבת 17, הגיעה יחד עם משפחתה למסעדה באילת, שבה עבד וייטחוביץ כמלצר. במהלך הערב ובהתאם לבקשתה, וייטחוביץ נתן לה את מספר הטלפון שלו, ובהמשך לסיכום ביניהם, כשסיים את משמרתו נפגשו והלכו לדירתו.

בזמן ששהו בדירה שתו השניים משקאות אלכוהוליים ובשלב מסוים, על אף שהמתלוננת ציינה בפני וייטחוביץ שהגיעה רק על מנת לשוחח עמו, הוא אנס אותה פעמיים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

עוד בחדשות: פדופיל מורשע נאשם בתקיפה מינית של תלמידה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד דמיטרי רובני, 38 מבת ים, ולפיו הוא הפר את תנאי הפיקוח שהוטלו עליו בשל היותו עבריין מין, שתה אלכוהול ונכנס לבית ספר, שם החזיק ילדה כבת 11 בניגוד להסכמתה ונגע באיבריה המוצנעים. "מעשיו של המשיב", נכתב בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט במקביל לכתב האישום, "מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו, שברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם".

מכתב האישום, שהגישה עו"ד אריאלה נבון, עולה כי לאחר שהורשע בעבירות מין הוטלו עליו הגבלות מכוח החוק לפיקוח על עברייני מין בין היתר נאסר עליו להתקרב למקומות בהם שוהים קטינים, ליצור עמם קשר, לשתות אלכוהול ולהחזיק חומר פורנוגרפי. למרות האמור, לאחר ששתה מספר בקבוקי בירה, נכנס לשטח בית ספר שם התקיימה אותה העת פעילות של תנועת נוער. עם כניסתו הגיע רובני למגרש המשחקים בכניסה לבית הספר, שם שיחקו מספר קטינים וקטינות, התקרב אליהם ולאחר מספר דקות התיישב על ספסל בקרבת מקום.

בסמוך לכך, כך מפורט בכתב האישום, פנה לקטינה כבת 11 שעברה במקום וביקש ממנה לבוא, תפס בידה ומשך אותה לכיוונו בניגוד להסכמתה. רובני קם ממקומו, התקרב לקטינה והחל לגעת בה באזורים מוצנעים, הרים אותה והושיבה לידו בניגוד להסכמתה. כאשר עבר במקום קטין נוסף, רצה לעברו הקטינה. בשלב זה קם הנאשם וברח מהמקום. לאחר שהבחין בדרך בניידת משטרה, נפטר מהטלפון החכם שהיה ברשותו ועליו הוחזקו החומרים האסורים.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות