מזעזע: עובד זר נאשם באונס בת 7 שהגיעה לשחק עם בתו

מוזי ביין, עובד זר המתגורר בת"א, נאשם בעבירות מין חמורות בילדה, חברתה של בתו בביתם. הפרקליטות: "גילה בהתנהגותו מסוכנות מינית חמורה כלפי קטינים"
דנה לווינסקי |
תנאים למתן צו אימוץ – אימוץ ילדים
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד מוזי ביין, עובד זר בן 41 תושב תל אביב, המייחס לו אונס של ילדה כבת 7, חברה של בתו. כתב האישום מייחס לביין עבירה של מעשה סדום בנסיבות אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים שלא בהסכמתה החופשית.

"עזות המצח של הנאשם נלמדת מנסיבות ביצוע העבירה, כשהוא ניצל את תמימותה של הקטינה, קשרי החברות בינה לבין בתו והעובדה כי היא רוכשת לו אמון", כתבו נציגי הפרקליטות בבקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עלה כי הילדה, אשר מתגוררת בשכנות אליו, הגיעה לדירתו מתוך רצון לשחק עם בתו, שלא שהתה בדירה באותה עת. ביין הורה לילדה להתיישב בסלון הדירה, הפשיטה וביצע בה מעשה סדום.

"פגיעה בתחושת המוגנות של הילדה"

במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את ביין במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בשל מסוכנותו והן בשל החשש כי ימלט מהדין ויברח מהארץ. בבקשת המעצר עד תום ההליכים צוין כי "עזות המצח של הנאשם נלמדת מנסיבות ביצוע העבירה, כשהוא ניצל את תמימותה של הקטינה, קשרי החברות בינה לבין בתו והעובדה כי היא רוכשת לו אמון".

לדברי נציגי הפרקליטות, "בשים לב לחומרה היתרה של נסיבות ביצוע עבירה של מעשה סדום כלפי קטינה רכה בשנים עד הגעה לפורקן מיני, נטען כי הנאשם גילה בהתנהגותו מסוכנות מינית חמורה כלפי קטינים ואין חלופה שיש בה כדי לאיין את מסוכנותו".

עוד צוין, כי "קיים חשש ששחרור המשיב יביא לשיבוש מהלכי משפט בשים לב לכך שהמשיב איננו תושב קבע בארץ… במסגרת ההחלטה לעצור את המשיב עד תום ההליכים נגדו, יש לתת חשיבות גם לשיקול של השפעת השחרור על שלומה הנפשי ותחושת ביטחונה האישי של הקטינה ומשפחתה, החיים במתחם מגורים משותף עם המשיב, שהרי שחרורו של המשיב עלול להוסיף לפגיעה בתחושת המוגנות שלה", לשון בקשת המעצר.


עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות