הבילוי במועדון הקריוקי הסתיים ברצח: "היום אני גומר אותו"

מיכאל בוסקילה, 37 מחצור הגלילית, נאשם כי דקר מכר שבילה עימו במועדון בראש פינה במהלך קטטה. הנדקר פונה במצב אנוש לביה"ח, שם מת מפצעיו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

מיכאל בוסקילה, בן 37 מחצור הגלילית, נאשם כי דקר למוות מכר שבילה עמו במועדון קריוקי בראש פינה.

כתב האישום מייחס לבוסקילה ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת סתם.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין יערה ברזילי-כהן עולה כי בחודש פברואר האחרון בוסקילה בילה עם חבריו במועדון קריוקי בראש פינה, ובמקום נכחו מבלים נוספים וביניהם המנוח, אשר לו ולבוסקילה היכרות מוקדמת. בשלב מסוים בוסקילה תקף את אחד המבלים במועדון ובמקום פרצה קטטה. המנוח ניסה להפריד בין השניים, אך בוסקילה החל לתקוף גם אותו.

לאחר שהוצא מהמועדון בעקבות התנהגותו, בוסקילה הוסיף לתקוף את המנוח ואת הבליין שיצאו מהמקום בעקבותיו, ואמר להם לפגוש אותו בסמוך לקבר הצדיק "חוני המעגל". בעקבות זאת, המנוח התקשר לְאֶחָיו ויידע אותם בדבר הקטטה. אחד מהם התקשר לבוסקילה בכוונה ליישר את ההדורים, אך בוסקילה השיב שהמנוח "הולך לשלם על זה" וכי "יקנוס" אותו ב-200 אלף שקלים. בהמשך, הוסיף כי "יגמור" את המנוח ואת כל משפחתו. לאחר מכן אחיו השני של המנוח התקשר לבוסקילה גם הוא וניסה להרגיע אותו, אך בוסקילה אמר לו בין היתר כך: "היום אני גומר את אחיך", "אחיך מת אצלי".

"אחיך מת אצלי"

מאוחר יותר באותו לילה בוסקילה הגיע למקום המפגש כשהוא מצויד במספר סכינים, והמתין למנוח ולבליין שתקף קודם לכן במועדון. כשהשניים הגיעו למקום המנוח יצא מהרכב ובוסקילה דקר אותו בחזה באמצעות אחת הסכינים שלקח מרכבו. כתוצאה ממעשיו של בוסקילה נגרם למנוח פצע דקירה באזור הלב והוא התמוטט במקום. סמוך לכך הגיע למקום אחיו של המנוח והרים אותו לרכב.

בשלב זה, כך מפורט בכתב האישום, בוסקילה התקרב אליהם תוך שהוא מניף בידו סכין ואמר לאחיו של המנוח: "זוז אתה לא לוקח אותו, אני הורג אותו היום". בוסקילה, שהיה נחוש להביא למותו של המנוח, נכנס לרכבו ונסע במהירות לכיוון הרכב בו שכב המנוח בכוונה לפגוע בו. על מנת למנוע ממנו לעשות כן, אחיו של המנוח נעמד כחוצץ בצמוד לרכב, ובשלב מסוים בוסקילה צעק לעברו כך: "זה לא נגמר, מחר אני הורג את אחיך" ועזב את מקום המפגש.

אחיו של המנוח והבליין שהגיע עמו למקום המפגש פינו את המנוח אל תחנת מד"א הקרובה, ומשם הוא פונה לבית חולים כשהוא במצב אנוש. בביה"ח נותח בליבו ועבר החייאה, וכעבור מספר ימים הוחמר מצבו ונקבע מוות מוחי. לפני כחודש נקבע מותו של המנוח.


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות